וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: השחקן שלכלך על "שני גברים וחצי" יאבד את עבודתו?

4.12.2012 / 18:00

כוכב "שני גברים וחצי" שירד על התוכנית עלול להיות מפוטר בקרוב, גלן בק טובל בובה של נשיא ארצות הברית בשתן, לינדזי לוהן לא מעניינת את האמריקאים ועוד חדשות טלוויזיה

המדובר: סאגת "שני גברים וחצי" נמשכת

אנגוס אי ג'ונס, שני גברים וחצי. imdb
אנגוס טי. ג'ונס/imdb

לאחר שבשבוע שעבר הצהיר כוכב "שני גברים וחצי" אנגוס טי. ג'ונס כי הסדרה בה הוא מככב זה עשור היא לא פחות מ"טינופת", הסערה סביב הסיפור מסרבת לשכוך. לאחר ההצהרה התנצל ג'ונס על דבריו, ואמר כי הוא מצטער "אם מהדברים שאמרתי עלה שאני מתייחס בזלזול או בחוסר כבוד לקולגות שלי בתוכנית, או שאינני אסיר תודה על ההזדמנות שבה בורכתי".

יומיים לאחר התקרית קיבל ג'ונס גם גיבוי מאוד מפוקפק מהכוכב הקודם של הסדרה צ'רלי שין, שהיה אחראי לפעמים הקודמות בהן עלתה הסדרה לכותרות בהקשר שלילי. שין אמר כי "התמוטטות העצבים המטורפת של ג'ונס רק מוכיחה לי שהסדרה מקוללת".

מבקרי הטלוויזיה האמריקאים דווקא לא האשימו את הסדרה, ונטו ברובם לתהות האם לא מדובר בנער מבולבל שאיבד את דרכו ותעה אל הדת, כאשר במקביל ממשיכים להיחשף פרטים נוספים על זהותו של המטיף הדתי שישב לצדו של אנגוס בזמן הווידוי. כריסטופר האדסון, שמכנה את עצמו Forerunner, התגלה כאדם קיצוני למדי שההתבטאויות האחרונות שלו כללו בקו לכלוכים על הנשיא אובמה, הראפר ג'יי זי, קהילה הגאים, הזמרת ריהאנה ומעשי אוננות.

ומה לגבי עתידו של ג'ונס בסדרה? אתרי הבידור מדווחים כי מקורבים לג'ונס טענו שהוא מתכוון לכבד את החוזה שנחתם עימו, אולם לא ברור האם ימשיך לעונה נוספת. הסדרה נמצאת כעת בעיצומה של עונתה העשירית, ותפקידו של ג'ונס כבר צומצם בצורה משמעותית והוא מופיע בה לעתים נדירות. עם פרוץ הסקנדל הודיעו ברשת CBS כי ג'ונס לא מתוכנן להצטלם לסצנות נוספות עד ינואר, אולם כעת לא ברור גם המשך עתידו בסדרה ושמועות גורסות כי הוא יפוטר. לצד דיבורים אלה, ישנה גם סברה שמי שתחליף אותו במשבצת הילד המעצבן היא מיילי סיירוס שהגיעה למספר הופעות אורח בעונה האחרונה בתור קרובת משפחה רחוקה של וולדן שמידט (אשטון קוצ'ר).

המיותר: רשת החדשות שעשתה חרם על לינדזי לוהן

כנראה שסיפורי המעצר-כלא-גמילה-קאמבק-מעצר של לינדזי לוהן נמאסו גם על הצופים: לאחר הסבב האחרון של הכוכבת, החליטה רשת הטלוויזיה WUSA, הממוקמת בוושינגטון הבירה ושייכת לרשת CBS, לעשות סקר מהיר בקרב הצופים שלה ולבדוק האם הם מעוניינים בעוד מאותן חדשות שמייצרת הכוכבת. מנהל מחלקת החדשות של הרשת פרד דיאמברוסי העלה את השאלה בחשבון הטוויטר שלו כשכתב: "אני שוקל להחרים את כל סיפורי לינדזי לוהן".

במהרה התמלא חשבון הטוויטר של הרשת בקריאות שלא השתמעו לשתי פנים: "כן!" ענו הצופים (וגם כמה תשובות קצת יותר מלוכלכות). דיאמברוסי המשיך להתחבט בשאלה האם מעללי לוהן ראויים למהדורת חדשות (בעיקר בגלל ש"היא כל הזמן מצליחה לצאת מזה נקייה", לדבריו), אולם לבסוף השיב: "אוקיי. לאור בקשת הקהל, ביטלנו כעת את הסיפור ה-20 במספר על לינדזי לוהן ב-WUSA. העם אמר את דברו!". דיאמברוסי אמר כי ההתעלמות מלוהן אין משמעותה שהרשת תתעלם מתופעות תרבות פופ אחרות, והבהיר כי ל"גנגנם סטייל" תמיד יהיה מקום בין הכותרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הביזאר: גלן בק במחווה לצופית גרנט

את הימים בהם צופית גרנט שתתה שתן בשידור חי כבר הספקנו לשכוח, אבל כנראה שהאמריקאים רק עכשיו לומדים, אחרת לא ממש ניתן להסביר את המהלך הבא של השדרן הימני קיצוני גלן בק: בתוכנית הרשת שלו, דיבר בק על ציור שדימה את אובמה לישו ושנאסר להצגה בניו יורק בשל הפגנות סוערות של אנשי דת נגדו. באופן מפתיע, דיבר בק דווקא בעד חופש הביטוי ונגד האיסור, אולם כמו תמיד הוא היה צריך פרובוקציה כדי להוכיח את הנקודה שלו. כ"מחווה" לתמונתו של הצלם אנדרס סוראנו משנת 1987, שכותרתה “Piss Christ” ומציגה צלב קטן מונח בתוך מיכל עם השתן של סוראנו, טבל בק בובה קטנה בדמותו של נשיא ארה"ב במיכל ובו נוזל צהבהב (בק טען כי זה השתן שלו, אולם לאחר מכן הודה כי מדובר בנוזל צהוב דמוי שתן). "אומנות היא בעיני המתבונן ולבחור הזה יש את הזכות לעשות זאת", אמר בק. "אני חושב שזה פוגעני, אני לא חושב שזה קשור למציאות, אבל מה שעושה לך את זה, ג'ק. אני תומך בזכות שלך לעשות בדיוק את זה".

את יצירת המופת של בק, אגב (שכוללת את צנצנת השתן והבובה לה קרא אומנות מ"התקופה הצהובה שלו"), הציע המגיש למכירה עבור 25 אלף דולר. כל הקודם זוכה?

ליהוק שיחוק: רוזאן בר וביל האדר יתארחו ב"פורטלנדיה"

תוכנית המערכונים "פורטלנדיה" תקבל שחקני חיזוק משמעותיים בעונתה השלישית: בנוסף לרוז ביירן, ג'ולייט לואיס ופאטון אוסוולט שכבר הודיעו על הצטרפותם כשחקני אורח, השבוע נודע כי גם הקומיקאית והמועמדת לנישואת ארה"ב (לא בהכרח בסדר הזה) רוזאן בר תצטרף לסדרה של רשת IFC. בנוסף לבר הודיע השבוע גם כוכב “Saturday Night Live” ביל האדר כי יופיע בסדרה.

"פורטלנדיה" היא תוכנית מערכונים סאטירית שנוצרה על ידי כוכב “Saturday Night Live” פרד ארמיסן. עד כה לקחו חלק בסדרה ג'ף גולדבלום וקייל מקלאכלן, שצפויים לחזור גם לעונה הקרובה של הסדרה, שתעלה ב-4 בינואר.

לינק לעת צרה: המתנה המושלמת לחובבי טלוויזיה

שמונת ימי החנוכה הבאים עלינו לטובה מביאים עימם גם חלוקת מתנות מתבקשת. אם יש במשפחתכם חובבי טלוויזיה מושבעים, הלינק הבא הוא בשבילכם: כאן תוכלו למצוא רשימה של 20 החולצות הכי מגניבות מתוך סדרות טלוויזיה, בצירוף לינקים ישירים לאתרים בהם תוכלו לקנות אותן. ממשפטי מחץ מ"המתים המהלכים", "רוק 30" ו"הסמויה" ועד לדמויות החביבות של "מחלקת גנים ונוף", "בני האנרכיה" ו"מד מן" – וכל החולצות בעיצובים צבעוניים ומשגעים. חג שמח!

הקטע שעשה לנו את השבוע: טריילר ראשון לעונה השנייה של "בנות"

אדם מתחרפן מאהבתו להאנה, שושנה כבר לא בתולה, מרני רווקה סוררת וג'מה, ובכן, אתם יודעים. העונה השנייה של "בנות" המופתית לא יכולה להגיע לכאן מהר יותר, ואם אתם מהמכורים הכבדים, ודאי תעריכו את הפרומו המושקע והיפה הזה שעושה חשק לעוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully