וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אובמה עושה כבוד ללד זפלין

3.12.2012 / 15:40

נשיא ארצות הברית העניק ללהקה אות כבוד לציון תרומתם לעולם המוזיקה. "דורות רבים של צעירים שרדו את שנות נעוריהם בעזרת זוג אוזניות ותקליט של לד זפלין", אמר

להקת הרוק המיתולוגית לד זפלין ביקרה אתמול (ראשון) בבית הלבן בנסיבות משמחות במיוחד: קבלת אות כבוד מנשיא ארצות הברית, ברק אובמה. רוברט פלאנט, ג'ון פול ג'ונס וג'ימי פייג', חברי הלהקה הנותרים (ג'ון בונהם נפטר בשנת 1980) קיבלו את פרס הקנדי סנטר בזכות תרומתם לתרבות ולאמנות באמריקה. נוסף אליהם, קיבלו את הפרס גם איש הטלוויזיה הוותיק והמוערך דיוויד לטרמן והשחקן דסטין הופמן.

"כשג'ימי פייג', רוברט פלאנט, ג'ון פול ג'ונס וג'ון בונהם פרצו לתוך הסצינה המוזיקלית של סוף שנות ה-60, העולם לא יכול היה לצפות כזה דבר", אמר אובמה בנאום המרגש שנשא באירוע. "היו להם זמר עם רעמת אריה וקול של רוח קסומה ונשית, גיטריסט אדיר שהותיר אנשים עם לסת שמוטה, בסיסט מגוון שהרגיש בבית גם על הקלידים ומתופף שניגן כאילו חייו תלויים בזה. כבר נאמר שדורות רבים של צעירים שרדו את שנות נעוריהם בעזרת זוג אזניות ותקליט של לד זפלין, אבל אפילו היום, 32 שנים לאחר פטירתו של ג'ון בונהאם, כולנו יודעים שהמורשת של לד זפלין תמשיך לחיות לנצח".

בהמשך הודה אובמה ללהקה על כך שהם מתנהגים יפה במעמד המכובד ולא נוהגים כמו כוכבי רוק סטנדרטיים והורסים את המקום - קריצה לרקורד העשיר שלהם כמי שהרסו עשרות חדרים בבתי מלון. "אנו מכבדים את לד זפלין על כך שהם גורמים לכולנו להרגיש צעירים", המשיך, "ועל כך שהם מראים לנו שיש אנשים שהם לגמרי לא צעירים אבל עדיין יכולים להיות מאוד קול". נוסף על תואר הכבוד, חוגגת הלהקה בימים אלה את מארז ה-DVD החגיגי שלה, שיצא ב-19 בנובמבר ויכלול הופעה חיה של ההרכב, מתוך סיבוב מופעי האיחוד בשנת 2007.

הכבוד מגיע להם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully