וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ג'אז בים האדום חוזר

3.12.2012 / 15:48

מהדורת החורף של פסטיבל הג'אז המסורתי חוזרת בינואר הקרוב. בין המופיעים: שלישיית סטנלי ג'ורדן, רביעיית אריק טרופז, Motion Trio ועוד

מהדורת החורף של פסטיבל ג'אז בים האדום תתקיים השנה זו הפעם השלישית באולמות בתי המלון באילת ותכלול מופעים, כיתות אמן וג'אם סשן לילי, כולם כמיטב המסורת בז'אנר הג'אז והבלוז. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 17-19 בינואר הקרוב.

הפסטיבל ימשיך במתכונת הקבועה שלו המתבססת על שלושה ימים של מופעי ג'אז ייחודיים עם מיטב אמני הז'אנר בארץ ובעולם. הפסטיבל מהווה מעין אח קטן לפסטיבל הג'אז הגדול יותר המתקיים מידי שנה באילת בקיץ. השנה, רשימת האמנים בפסטיבל תכלול את שלישיית סטנלי ג'ורדן, רביעיית אריק טרופז, Motion Trio, רביעיית פורטיקו, רביעיית יורי הונינג, איתמר דוארי ו- The Unipulse , בנג'מין טאובקין וחברים, רביעיית עמית פרידמן, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת.

"לפי דעתי כבר אפשר לכנות את פסטיבל הג'אז מסורת. במהלך השנתיים האחרונות גיליתי שלפסטיבל הזה יש קהל מדהים שבא עם ראש פתוח ואוזניים פעורות לרווחה כדי לספוג מוזיקה טובה וצלילים מוכרים מן העבר", אמר דובי לנץ, המנהל האמנותי של הפסטיבל. "דאגתי לשלב מוכר וחדשני, ג'אז טהור ומוזיקה הנוגעת בג'אז, וכך נאסף מקבץ מגוון ביותר של אמנים שינגנו ג'אז חם בלילות החורף הקרירים של אילת, אלא שהפעם לא תקפאו – כל המופעים באולמות הסגורים והאינטימיים של מתחם המלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully