וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאניס מוריסט לקהל הישראלי: "תודה על האומץ שלכם"

3.12.2012 / 23:55

הזמרת הקנדית חזרה לישראל 12 שנה אחרי הופעתה האחרונה בארץ ומילאה את היכל נוקיה כשביצעה כמה מהלהיטים הגדולים שלה

(עדכון ראשון 21:19)

הזמרת הקנדית אלאניס מוריסט הופיעה הערב (שני) בישראל. לאחר מופעי חימום של נתן גושן, שניגן בפני אולם חצי ריק, עלה בן זוגה של מוריסט, הראפר Souleye, למופע חימום משלו, במהלכו הצטרפה ועלתה גם מוריסט על במת היכל נוקיה בתל אביב, שהתמלא בינתיים, לבצע ביחד עם בן זוגה את הדואט שלהם, "Jekyll and Hyde". לאחר השיר ירדה מוריסט מן הבמה, לא לפני שקראה אל הקהל "אני אוהבת אתכם, נתראה עוד מעט".

בשעה 22:10 עלתה סוף סוף אלאניס עם להקתה לבמה, ופתחה את ההופעה עם השיר "I Remain" מתוך פסקול הסרט "הנסיך הפרסי". לאחר פזמון אחד בלבד המשיכה לביצוע השיר "Woman Down" מתוך אלבומה האחרון, "Havoc and Bright Lights", ורק בסיומו התפתנה לבצע – לקול תשואות הקהל – שני שירים מתוך "Jagged Little Pill", אלבומה הפופולרי ביותר: "All I Really Want" ו"You Learn". לאחר מכן ביצעה את השירים "Guardian", "Mary Jane" ו"Receive".

מוריסט לא ויתרה כמובן על הלהיט הכי גדול שלה, "Ironic", ולקחה את הקהל אל מחוזות השירה בציבור. בהמשך, לפני שביצעה את השיר "Uninvited", ניגן הקלידן של להקתה את "הנה מה טוב" כדי להעניק אותה זווית ישראלית למופע.

אחרי "You Oughta Know", עוד להיט בולט של מוריסט שהרים את כל הקהל הרגליים, היא ירדה מהבמה לקראת הדרן אקוסטי, שבתחילתו אמרה "לא יכולתי לבחור מקום טוב יותר לגמור את הסיבוב הזה. תודה על האומץ שלכם". במהלך ההדרן ביצעה בין היתר את "Hand in My Pocket", ולאחר מכן, כמו בכל הופעותיה, עלתה להדרן שני עם השיר "Thank U".

מוריסט, 38, עלתה לגדולה בשנת 1995, כשאלבומה השלישי "Jagged Little Pill" הפך לרב מכר וצעד 12 שבועות ברציפות בראש רשימת האלבומים הנמכרים בארצות הברית. זו הופעתה הראשונה בישראל מאז שנת 2000, אז קיימה שתי הופעות מתוקשרות שזכו להצלחה. בשבועות האחרונים הופעלו על מוריסט לחצים מצד ארגונים פרו פלסטיניים שלא לקיים את הופעתה המתוכננת בארץ. "אנו קבוצה של אזרחים שמתנגדים לכיבוש הצבאי של ישראל, למדיניות האפרטהייד ולטיהור האתני שמתבצע בעם הפלסטיני", הציגו עצמם הקוראים לחרם, "רבים מאתנו מעריצים שלך, אוהבים את המוזיקה שלך ואת הלוחמנות ורוח התשוקה שיוצאת ממנה, אנו כותבים לך בבקשה לבטל את הופעתך בישראל – אחרי הכל, הכלי של אמן לביטוי עצמי ומחאה הוא האמנות שלו". עם זאת, הפקת המופע הבטיחה שהאירוע לא יתבטל, וקיימה.

אלאניס מוריסט: איזה מהלהיטים עוברים את מבחן הזמן?

הייתם בהופעה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully