וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר חדש לשי נובלמן

4.12.2012 / 9:00

הזמר והיוצר שי נובלמן חוזר עם שיר חדש, "כל יום משתנה", מתוך אלבומו השלישי שייצא בקרוב, "יומי הוא חלום", בו הוא מבצע לראשונה שירים בעברית. האזינו

יח"צ - חד פעמי
שי נובלמן - כל יום משתנה (סינגל). חגית נוביק סלומון וירון כהן
בילי לוי נובלמן,
שי נובלמן/חגית נוביק סלומון וירון כהן בילי לוי נובלמן

הזמר והיוצר שי נובלמן חוזר עם "כל יום משתנה", סינגל ראשון מתוך אלבום חדש, "יומי הוא חלום" שעתיד להיות האלבום הראשון של נובלמן בו הוא מבצע שירים בעברית. את האלבום הפיקו עוזי פיינרמן (בום פם, האחים רמירז, קרולינה) ונובלמן עצמו, והעבודה עליו ארכה לא פחות מחמש וחצי שנים.

"רציתי ליצור אלבום שיהיה לו העומק המוזיקלי שהיה באלבומים שגרמו לי להתאהב במוזיקה כשהייתי נער, שהייתי צולל לתוכם פעם אחר פעם ומוצא בהם עולם שלם שהיה מרגש אותי ומצית את דמיוני", אמר נובלמן. "רציתי שהאלבום ירגש אותי מאוד, כי ידעתי שאם זה כך, הוא גם ירגש עוד הרבה אחרים. זו גם הסיבה שלקח לי כל כך הרבה זמן ליצור אותו. המעבר לעברית לא היה פשוט כמי שהתרגל לכתוב ולשיר רק באנגלית. למדתי תוך כדי ההקלטות איך להשתמש בשפה הזאת, שהיתה עד אז זרה לי בשירה. 'כל יום משתנה' הוא השיר הראשון שכתבתי בעברית. זה סוג של שיר פרידה מפרק בחיי, והתחלה של משהו חדש ומרגש לא פחות".

אלבום הבכורה של נובלמן, "How to be shy", הוקלט בליווי חברי להקת רוקפור ונבחר על ידי מבקר המוזיקה של מגזין ה"רולינג סטון" לאחד מעשרת האלבומים הטובים לשנת 2001. אלבומו השני, "Beautiful Life", יצא בשנת 2005 והניב את הלהיט "Girlfriend". זוהי כאמור הפעם הראשונה בה נובלמן יוצר ושר בעברית. נובלמן ב-19 בדצמבר במועדון לבונטין 7 בתל אביב, וב-23 בינואר במועדון הצוללת הצהובה בירושלים.

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי נובלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully