וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה צונזרה הפרידה של ערוץ 8?

4.12.2012 / 14:43

חברת נגה תקשורת, שאחראית על הערוץ, הכינה פרומו פרידה מיוחד לקראת סיום החוזה בינה לבין HOT, אך שידורו הופסק בפתאומיות לאחר יומיים בלבד

חברת ההפקות נגה תקשורת היתה אמונה על הפקת תכני ערוץ 8 של חברת הכבלים HOT במשך 20 השנים האחרונות. לאות פרידה מן הערוץ, יצרה החברה סרטון פרידה הכולל מונטאז' וצילומי ארכיון משלל הפקות מקור ששודרו בערוץ לאורך השנים. הסרטון עלה לשידור בערוץ ביום שבת האחרון ושובץ בלוח השידורים בין התוכניות, אך ביום שני כבר לא ניתן היה לראות אותו על המסך.

חלק מהגורמים בערוץ חשדו שהסיבה להסרת הפרומו קשורה ל-HOT, אך בחברה הכחישו באופן גורף את הטענות ומסרו בתגובה לוואלה! תרבות ש"איננו אחראים להעלאת או הורדת פרומואים בערוץ 8".

גם בנגה תקשורת לא הבהירו את נסיבות הורדת הפרומו, ומסרו בתגובה ש"הפרומו עלה, שודר, וסיים את תפקידו".

הסרטון, תחת הכותרת "סוף העולם - ערוץ 8", מלווה בביצוע אקוסטי של אביב גפן לשירו "סוף העולם", כשבסופו מופיעות על המסך שמותיהן של הפקות המקור הרבות שהפיק הערוץ, ביניהן "וואלס עם באשיר", "פיצה באושוויץ", "לרקוד עם דמעות בעיניים", "הינשופים", "שלטון החוק", "גידי גוב הולך לאכול", "האלבומים" ועוד. לאחר מכן מופיע הכיתוב "נגה תקשורת אומרת תודה. תודה ליוצרים, בימאים, מפיקים, צלמים ולעורכים שהפכו את ערוץ 8 לכל כך חשוב, משמעותי, מרגש, מחכים ומטלטל".

חברת ההפקות נגה תקשורת, מקבוצת RGE של לן בלווטניק, אביב גלעדי ומשפחת רקאנטי, תסיים את תפקידה כמפיקת התכנים ומפעילת ערוץ 8 בסוף החודש הנוכחי, זאת לאחר שהחוזה בינה לבין HOT לא חודש. הפעלת הערוץ המחודשת תעבור לידי חיים סלוצקי, המפיק כיום עבור HOT את ערוץ הבידור הישראלי. את מנהל ערוץ 8 הנוכחי, אייל אופנהיים, תחליף בתפקיד רינת קליין, המשמשת כיום כמנכ"לית ערוץ הבידור של HOT.

ארכיון הערוץ, הכולל הפקות מקור, בהן תכנים עלילתיים ודוקומנטריים של יוצרים רבים, נמכר גם הוא לחברת ההפקות שתפעיל את הערוץ במתכונתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully