וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: נינט נפרדת ממאהב מפתיע. צפו

5.12.2012 / 0:54

נינט טייב שמה סוף למערכת יחסים בסרטון חדש ששוחרר לקראת מופע מיוחד של להקת הקולקטיב, בו יתארחו מלבדה גם שלומי שבן ומארינה מקסימיליאן בלומין. מומלץ לצפות עד הסוף

הופק ע"י דורון - "וידאו סאונד", בימוי: אורי נמליך, צילום: רותם להב, עריכה: דורון סרי

בחודשים האחרונים קשה יותר ויותר לחדור את החומה הבצורה ולגלות פרטים עסיסיים על חייה הפרטיים של נינט טייב, אבל מסתבר שיש מי שעדיין מצליח – להקת הקולקטיב, למשל.

ההרכב, שיעלה מופע פרידה חגיגי מסיבוב ההופעות של האלבום "Onwards" במועדון הבארבי ביום שבת, ה-22 בדצמבר בשעה 21:30, משחרר פרומו ראשון לקראת המאורע החגיגי, בכיכובה של טייב. בסרטון נראית נינט, שתתארח בהופעה, ברגע הפרידה מהמאהב הסודי שלה, שהוא לא אחר מאשר האלבום עצמו. נינט מסבירה לו שהחתונה שלה מתעכבת בגללו ומודיעה לו שהרומן ביניהם חייב להסתיים, רגע לפני שהיא מכניסה לחייה מאהב נוסף.

זהו למעשה חלק ראשון בסדרה בת שלושה פרקים, כאשר בכל פרק מככב אורח אחר במופע. בפרקים הבאים ישתתפו שלומי שבן ורד אורבך (מלהקת רד בנד), שיתארחו גם במופע לצד מרינה מקסימיליאן בלומין. את הסרטון ביים אורי נמליך.

האלבום "Onwards", שראה אור במרץ 2011, הוקלט ביחד עם המפיק האמריקאי המוערך כריס שואו, שעבד עם בוב דילן, ג'ף באקלי, שריל קרואו, וויזר, ווילקו ואחרים. חברי הקולקטיב הופיעו עם חומרי האלבום אין ספור פעמים בארץ ובעולם, ובמסגרת ההופעות שיתפו פעולה עם אמנים רבים, ביניהם רונה קינן, מארינה מקסימיליאן בלומין, הלהקות קולולוש ורמזיילך, עוזי פיינרמן ועוד. כעת סוגרת הלהקה את סיבוב ההופעות המוקדש לאלבום, לקראת הקלטת אלבום חדש. בסוף השבוע האחרון אושר כי הקולקטיב ישתתפו בקיץ הקרוב בפסטיבל גלסטנברי הידוע באנגליה. הנסיעה לפסטיבל תשולב בטור קיצי בפסטיבלים נוספים באירופה שיאושרו בקרוב.

כמו כן, חברי הקולקטיב עידן רבינוביץ' ויוסי מזרחי עובדים עם טייב על אלבומה החדש הכולל שירים בעברית. טייב עצמה תופיע במועדון הזאפה ביום ראשון, 9.12, עם המופע האקוסטי שהעלתה בפסטיבל הפסנתר האחרון.

מה חשבתם על הסרטון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully