וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הקומיקס: גלו מה קורה בסרט החדש של טרנטינו

דיס ויטצ'בסקי

5.12.2012 / 10:12

קוונטין טרנטינו משחרר את גרסת הקומיקס ל"Django Unchained", היוצר של ספון הופך את הבחירות בארה"ב לקונספירציה והמהפכה בסוריה זוכה לגרסה מאוירת. חדשות הקומיקס

רוצים לדעת איך מתחיל "Django Unchained" – סרטו החדש של קוונטין טרנטינו? הקומיקס עשוי לעזור לכם. חמשת העמודים הראשונים של "Django Unchained #1" הופצו על ידי DC בחינם ברשת האינטרנט.

לא מדובר בסדרת קומיקס מתמשכת, כי אם במיני-סדרה של חמש חוברות. כאשר טרנטינו הכריז עליה, הוא טען כי מדובר בעיבוד של התסריט המקורי לסרט. וכך, גם הדברים אותם הוא נדרש להשאיר על רצפת העריכה של הסרט יוכלו להיכנס אל הקומיקס.

ספון נגד אובמה? לא בדיוק, אך טוד מקפרליין, היוצר של "Spawn", מנסה לשלב בין קומיקס לפוליטיקה עכשווית בגליון החדש של החוברת. וכך, על הכריכה שלה מופיע הכיתוב "אובמה ניצח!". למקרה שתהיתם, הייתה גם גרסת כריכה "רומני ניצח".

איך קשור הנצחון של ברק אובמה לגיבור על מהגהינום? ובכן, מסתבר שהנצחון שלו הוא תוצר של קנוניה שתאפשר לקבוצה ביטחוניסטית חשאית ומרושעת להשתלט על העולם. או משהו. בינתיים לא ברור. וכן, הכוונה היא לקומיקס - לא למציאות.

רק כדי להזכיר לכם שקומיקס זה לא רק גיבורי וגיבורות על חסונים (וכן, דמויות של טרנטינו נחשבות). כל מלה נוספת מיותרת, לא?

ואם כבר היעדר גיבורי על: קבוצת פייסבוק בשם Comic4Syria, שפועלת מזה מספר חודשים, אוספת סטריפים של קומיקס, ציורים וקריקטורות אקטוליות על המצב בסוריה כיום.

רוב החומרים בקבוצה אמנם בערבית, אך יש מספיק חומרים ויזואליים מרשימים כדי להתעניין במה שקורה שם גם אם אתם לא דוברים את השפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully