וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "הישרדות": התוכנית נשארת בערוץ 10, בינתיים

5.12.2012 / 12:08

בית המשפט המחוזי בתל אביב נענה לעתירת ערוץ 10 נגד רשת, ומחזיר את הערוץ למשא ומתן עם Castway הבריטית, יוצרת הפורמט. רשת בתגובה: "נערער לעליון"

בית המשפט המחוזי בתל אביב נענה הבוקר לעתירה של ערוץ 10 והורה לחברת Castway הבריטית, יוצרת פורמט "הישרדות", לנהל משא ומתן מול הערוץ בנוגע לזכויות שידור העונה הבאה של התוכנית בישראל, זאת לאחר שזכיינית ערוץ 2, רשת, הודיעה כי היא זו שתשדר את העונה הבאה בהתבסס על משא ומתן שניהלה מול חברת ההפקה הבריטית.

השופט גדעון גינת ציין בהחלטתו כי לצורך הבקשה לסעד זמני, מקובלת עליו טענת ערוץ 10, כי ישנן ראיות לכאורה להפרת ההסכם בינה לבין החברה האנגלית, בין היתר בכך שלא ניתנה לערוץ 10 הזדמנות לממש את האופציה הבלעדית לניהול משא ומתן.

עוד הורה השופט לזכיינית ערוץ 2 להמנע במהלך המשא ומתן מביצוע כל פעולה הנוגעת להפקה או שידור הפורמט, זאת על מנת לאפשר לערוץ 10 ול-Castaway לנהל משא ומתן יעיל וענייני.

"ערוץ 10 הביא את פורמט הישרדות לישראל ושידר את התוכנית בהצלחה גדולה במשך 6 עונות", אמר יואב הלדמן, מנכ"ל ערוץ 10, בתגובה להחלטה. "אנחנו נמשיך לעמול קשה בכדי לספק לציבור הצופים בישראל ערוץ טלוויזיה שהוא אופציה ראויה נוספת בשלט לצד ערוץ 2. מי שחשב לנצל את חולשתנו הזמנית כדי להפיק בדרכים עקלקלות רווחים לעצמו התבדה אתמול, התבדה היום ויתבדה גם בעתיד. בית המשפט קבע שאתיקה והגינות חייבות להמשיך להיות עקרון של ברזל בהתנהלות עסקית בכל ענף וגם בטלוויזיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יואב הלדמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבאי-כוחה של רשת, משרד ש. הורוביץ ושות' נמסר, כי לאחר עיון בהחלטה שניתנה הבוקר, הם סבורים כי למרבה הצער נפלו בהחלטה מספר טעויות, הן בהיבטים עובדתיים, והן בהיבטיה המשפטיים של ההחלטה, לפיכך, בכוונת רשת לפנות בבקשה למתן רשות ערעור לבית המשפט העליון, להסרת המגבלות הבלתי מוצדקות והחד-צדדיות שהוטלו עליה במסגרת ההחלטה, וכן לפעול למניעת הפגיעה בזכויות השידור וההפקה התקפות של "הישרדות" אותן רכשה "רשת" כדין.

מה דעתכם על ההחלטה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully