וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אייל שני ייכנס לכלא?

גלעד גרוסמן

5.12.2012 / 14:11

הנאמנים בתיק פשיטת הרגל של המסעדן ושופט "מאסטר שף" דורשים להוציא נגדו צו מאסר בטענה שאינו עומד בהחזר החובות שנקבע לו. בית משפט טרם קיבל החלטה בנושא

בית המשפט המחוזי בתל אביב יחליט בקרוב אם להיענות לבקשת הנאמנים שמונו בתיק פשיטת הרגל של השף המפורסם, ולהוציא צו מאסר נגד השף והאיש הטלוויזיה אייל שני, המשמש בימים אלה כשופט בתוכנית הטלוויזיה "מאסטר שף", זאת מכיוון שלטענת הנאמנים הוא אינו עומד בהחזר החובות שנקבע לו.

תיק פשיטת הרגל של שני נפתח בשנת 2004 לאחר נקלע לחובות. לפני כשנה וחצי ביקשו הנאמנים לבטל את הסדר הנושים שנחתם עם שני, ובית המשפט קבע שעליו לשלם בכל חודש 25 אלף שקלים. בנוסף ביקשו הנאמנים צו שיאפשר להם לנהל את המסעדות של שני. לפני שנה התירה השופטת ורדה אלשייך לקבל אחזקה על מסמכים ומחשבים של השף, וצוותים של מחלקת החקירות של הכונס הרשמי והנאמנים בפשיטת הרגל של שני פשטו על ביתו ומסעדותיו של הבמאי שחר סגל, שותפו לעסקים של שני.

באפריל אשתקד פנה שני לבית המשפט וביקש לעכב את התשלומים, לאחר שטען כי אין לו הכנסות מתחום המדיה. בתגובה פנו הנאמנים לבית המשפט וביקשו להוציא צו מאסר נגד השף: "שני מצא לו שיטה, במשך 10 חודשים הוא מפר את צו התשלומים", טענו הנאמנים בדיון שהתקיים היום (רביעי) בבית המשפט. מנגד, פרקליטו של שני טען כי השף משלם לקופת פשיטת הרגל "כל מה שיש לו". לדבריו, שני מעביר לידי הנאמנים 50 אלף שקלים מדי חודש. מנגד, הנאמנים טענו כי שני מעביר רק כ-6,000 שקלים מדי חודש.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully