וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": תנו לסאז לעשות את הראפ שלו

חגית גינזבורג

6.12.2012 / 0:31

אפילו מאיה בוסקילה מודה שסאז הופך בהדרגה למאמי של הבית, ליאת בנאי במשבר זהות מתמשך והכפילה של פמלה אנדרסון היתה דומה יותר לדני סנדרסון. "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. בואו נדבר על סאז. יש מישהו שמצליח לא לאהוב את הבחור הזה? אפילו מאיה הודתה ש"אי אפשר שלא לחבב אותו" (כי הוא ערבי, אז אסור לומר "לאהוב"), ובאמת חוץ מהקטע הזה של להזכיר כל הזמן שהיו לו 12 שעות להתכונן לתוכנית, מדובר באחלה גבר. הוא מגניב, הוא קליל, הוא נטול אגו לחלוטין ויש לו כנראה את האנגלית הכי טובה בבית – שזה תמיד קונה אותנו. הדבר היחיד שקצת צורם, תרתי משמע, זו העובדה שהבנאדם פשוט לא יודע לשיר. ראפ – כן. שירה – ממש לא. אז למה מכריחים אותו להשתתף בסשנים של "Sweet Child o' Mine"? זה כמו לבקש משרית אביטן להצטרף לצוות מחקר לפענוח האטום. הבאתם אותו לעשות ראפ, תנו לו לעשות ראפ. בכל זאת, היו לו רק 12 שעות.

2. גם אתם התפללתם שהספה תבלע אתכם כשמצעד הכפילים הלא דומים ביותר עלי אדמות התחיל לרצד על המסך? הרעיון שזולטא ישמש ככפיל של אליס קופר נשמע דווקא די מגניב בהתחלה, אפילו קצת אקסטרימי. אם מישהו היה אומר לנו שהחוויה שלו בווגאס עם כפילת פמלה אנדרסון – שבינינו, דומה יותר לדני סנדרסון - תפתח לנו צוהר למימד סוריאליטי ומורבידי, בו אנחנו מותקפים על ידי אנשים שבטוחים שהם מתקבלים על הדעת כאנג'לינה ג'ולי ואיימי וויינהאוס, אפילו שבפועל ראינו תחפושות פורים מוצלחות יותר – היינו לפחות יודעים למה להתכונן.

3. מילה על ליאת בנאי, כי באמת הגיע הזמן: משהו באישה הזו פשוט לא מתחבר. היא שמחה, היא עצבנית, היא בוכה כשהיא רואה את חמשת הילדים שלה על המסך, היא מתפרעת כשהיא שרה רוק, היא נובחת כשמתעסקים איתה והיא מלאת חנופה כשמיסטר פסטר בסביבה. הגברים ודאי חושבים עכשיו "נו, נשמעת כמו כל אישה שנייה על הפלנטה", מה שאולי נכון במידה, רק שחלופת מצבי הרוח הזו יוצרת פרסונה לא ברורה, שאנחנו לא יודעים אם לאהוב או לשנוא, ובסופו של דבר נעשים אפאתיים לקיומה. שלפחות תכין לנו דג מרוקאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר שלא לחבב אותו. סאז, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. איזה כיף שדה לוקו קפץ לביקור, ועוד עם פאסון ה"אני מכיר את אל.איי כמו את העיר העתיקה בבאר שבע" הזה שלו, שהוא הצליח לגבש מאז העונה הקודמת. מרגיש קצת כמו פגישת מחזור, לא? וגם, אומרים שאם תסתכלו על הטרנינג שלו כמה דקות בלי למצמץ, תצליחו לראות את הפנים של ג'ולייטה.

5. אין ספק שהדרמה האמיתית של השבוע ניתנה לנו בחסות מדריכת השחייה/פמלה אנדרסון וונאבי, שכבר הספקנו לשכוח את שמה. לא פלא שהיא זעמה כל כך על זולטא שלא חתם עם סוכנת הכפילים שלה, זה כאילו הוא אמר לה ששתלי סיליקון דוחים אותו או משהו. אז היא נעלבה והודיעה לו על נסיגה חד צדדית, מה שכמובן לא הזיז לו במיוחד. או שהוא לא הבין אותה כי הראסטות נכנסו לו לאוזניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביום בהיר אפשר לראות את ג'ולייטה. אלון דה לוקו, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"טוב די, מה אני מתלהבת? מה אני, בהופעה?" (מאיה מעירה את הבית ומוסרת ד"שים)

"הא, הוא היה בבאטמן!" (ליאת בנאי פוגשת את אריק רוברטס ולא צריכה ויקיפדיה)

"אח של ג'וליה רוברטס. איך קוראים לו? אריק? אריק מה?" (גם שרית אביטן לא צריכה ויקיפדיה)

"זה דומה ל'אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי'" (שרית מפרגנת ל-sweet child of mine)

"מאיה, את מורה מאוד רעה" (את האנגלית שלה ליאת כבר תלמד לבד)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

גם אתם אוהבים את סאז? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully