וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: שיר חדש למאור כהן

6.12.2012 / 8:34

"ארץ קשה", סינגל שלישי בהפקת פיטר רוט מאלבום הסולו החדש של כהן שיצא בקרוב, משלב אמירה על הקיום הישראלי העכשווי עם סאונד שקורץ לרוק הישראלי של שנות השבעים

יח"צ - חד פעמי
מאור כהן - ארץ קשה. לירון כהן,
מאור כהן/לירון כהן

אחרי הסינגלים "חוזר אל החיים" ו"האם תרצי", מאור כהן משחרר סנונית שלישית מאלבום הסולו החדש שלו, שייצא בקרוב: "ארץ קשה", שכהן כתב את מילותיו ואף הלחין ביחד עם מפיק השיר, פיטר רוט. "ארץ קשה", כנרמז משמו, הוא שיר אקטואלי ורלוונטי שבו נוגע כהן – בצורה מרומזת אמנם – בדברים שמעסיקים את כולנו במציאות הישראלית העכשווית. עם זאת, הסאונד שמאפיין את השיר הוא עדין ונוסטלגי כמעט, עם יותר מקריצה לצליל של הרוק הישראלי בשנות השבעים.

מלבד השתתפותו בתוכנית הטלוויזיה "הפרלמנט", את השנה האחרונה מיקד מאור כהן בעיקר בעבודה על האלבום החדש. בין ההופעות ברחבי הארץ בילו פיטר רוט, טל מטמור והרכב הנגנים של כהן בהקלטות שהסתיימו בימים אלה. כהן, שהקריירה המגוונת שלו מזגזגת בין הרכבים ניסיוניים ולעתים אף הומוריסטיים כמו צמד ראות והבליינים, לבין להיטי רדיו ובלדות מושמעות כמו "לילה עיר", "הכי יפה בעולם" והביצוע המחודש ל"שיר של יום חולין", לא שיחרר אלבום סולו מאז "פרחי הרע", פרויקט הלחנים שלו לשירי בודלר שיצא בשנת 2005.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מאור כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully