וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הג'אז פורטיקו קוורטט ביטל את הגעתו לישראל במחאה על הבינוי בשטחים

9.12.2012 / 14:06

פורטיקו קוורטט, שאלבומם נבחר ב-2007 לאלבום הג'אז של השנה על ידי טיים אאוט לונדון, ביטלו את השתתפותם בפסטיבל ג'אז חורף בים האדום בעקבות הקמת 3000 יחידות דיור בשטחים

פורטיקו קוורטט, הרכב ג'אז בריטי שאמור היה להשתתף בפסטיבל ג'אז חורף בים האדום באילת בינואר הקרוב, הודיע כי יבטל את השתתפותו בפסטיבל. במכתב שהעביר מנהלו של ההרכב נמסר כי ההחלטה על ביטול הגעת פורטיקו קוורטט לישראל נובעת ישירות מהתנגדות חברי הלהקה להקמת 3000 יחידות דיור בהתנחלויות, בשטחי E1.

פורטיקו קוורטט היא להקה שמשלבת אלמנטים של ג'אז עם אמביינט, מוזיקה אלקטרונית, מוזיקה קלאסית מודרנית, היפ הופ, אוונגרד ודאנס. חבריה, דאנקן בלאמי, ג'ק ווילי, מילו פיצפטריק וקיר ויין פאנטם, פועלים בלונדון. אלבומם "Knee-deep In The North Sea" נבחר בשנת 2007 לאלבום הג'אז של השנה על ידי מגזין טיים אאוט בלונדון.

מהפקת הפסטיבל, שיתקיים השנה זו הפעם השלישית בתאריכים 17-19 בינואר 2013, ומהווה מעין גרסת חורף של פסטיבל ג'אז בים האדום הוותיק המתקיים בקיץ, נמסר כי מנהלו האמנותי של הפסטיבל, דובי לנץ\ עמל על מציאת הרכב מחליף. הודעה על מופע מחליף תצא בימים הקרובים.

מה דעתםכ על הביטול? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully