וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת קלקסיקו חוזרת להופעה בישראל

10.12.2012 / 11:10

הרכב האלטרנטיב-קאנטרי המצוין יחזור לישראל שלוש שנים אחרי ההופעה הקודמת ויגיע למועדון הבארבי בתל אביב ב-28 בפברואר

להקת האלטרנטיב קאנטרי קלקסיקו מטוסון, אריזונה תחזור לישראל ב-28 בפברואר להופעה במועדון הבארבי בתל אביב, כשלוש שנים לאחר שקיימה שתי הופעות במועדון. כרטיס למופע יעלה 179 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלקסיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלקסיקו, בראשות ג'ואי ברנס וג'ון קונברטינו פועלים החל מאמצע שנות ה-90 והוציאו עד כה שבעה אלבומי אולפן – האחרון שבהם, " Algiers", יצא בספטמבר השנה. בין השאר הוציאה הלהקה את האלבומים "The Black Light" ו"Hot Rail" שהביאו אותם לתודעה. בשנת 2003 הוציאה הלהקה את "A Feast of Wire", שהיה לאחד מהאלבומים החשובים באלטרנטיב קאנטרי בעולם וכלל שירים בולטים כמו "Sunken Waltz", "Quatro" ו"Not Even Steve Nicks" על שם סולנית להקת פליטווד מק. לאחר מכן שחררה הלהקה את "Garden Ruins" ו"Carried to Dust", שיצא בשנת 2008 וזכה לביקורות מעולות.

בנוסף, הוציאה הלהקה אלבומי טור מיוחדים ומספר מיני אלבומים, ביניהם אי.פי משותף עם היוצר איירון אנד וויין. קלקסיקו השתתפה גם בפס קול הסרט "אני לא שם" על בוב דילן, שם ליוותה את ג'ים ג'יימס, סולן להקת מיי מורנינג ג'אקט בשיר "Goin' to Acapulco".

על הבאת הלהקה לישראל אחראית חברת נרנג'ה, שחתומה על על הפקות של הופעות חו"ל כמו וואי?, ג'ואנה ניוסום, בריאן ג'ונסטאון מאסקר, אוף מונטריאול, M83 ועוד.

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קלקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully