וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומרי הסף" זכה בפרס איגוד המבקרים של לוס אנג'לס

9.12.2012 / 23:21

סרטו של דרור מורה זכה הערב (ראשון) בפרס של האיגוד הנכבד בקטגוריית הסרט התיעודי הטוב של השנה, ואילו "הערת שוליים" הגיע למקום השני בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר

איגוד המבקרים של לוס אנג'לס הכריז הערב על הזוכים בפרס השנתי שלו, וביניהם, בשורה משמחת לישראל: "שומרי הסף", סרטו התיעודי המדובר של דרור מורה שעוסק בשירות הביטחון הכללי של ישראל, זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב של השנה. זהו צעד נוסף ומרשים במסע הבינלאומי של הסרט, שמסתמן כאחד המתמודדים הדומיננטיים שיתחרו בקטגוריית הסרט התיעודי הטוב של השנה בטקס האוסקר הקרוב - שכבר הוכרז כי הגיע לרשימה המקוצרת של 15 המועמדים הסופיים בה. בנוסף, הגיע "הערת שוליים" של יוסף סידר למקום השני בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר.

"שומרי הסף" מציג סדרה של ראיונות שערך מורה עם שישה ראשי שב"כ לשעבר, כולל כרמי גילון, עמי איילון, אבי דיכטר ויעקב פרי. הסרט, בהפקת מורה, אסטל פיאלון ופיליפה קוברסקי, נמכר בחודש יולי האחרון גם להפצה בארצות הברית על ידי חברת סוני פיקצ'רס קלאסיק, ולאחר מכן נמכר להפצה באנגליה, אירלנד ואוסטרליה. כמו כן, התקבל סרט לפסטיבל סאנדנס היוקרתי לקולנוע עצמאי ולשלל פסטיבלים נוספים ברחבי העולם, ובנוסף, זכה למועמדות לפרס הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר בטקס פרסי איגוד המפיקים האמריקאי. מוקדם יותר השבוע הגיע לרשימת חמשת המועמדים הסופיים בטקס פרסי הנשיונל בורד אוף ריוויו.

מה אתם אומרים - יש לו סיכוי באוסקר? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שומרי הסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully