וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: שריל קול מתנקמת ב"אקס פקטור"

11.12.2012 / 0:39

שריל קול תובעת את עלבונה ופיצויים מ"אקס פקטור" שפיטרה אותה, ג'ייסון אלכסנדר ומייקל ריצ'רדס מ"סיינפלד" חוזרים למסך: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אחרי שפוטרה – שריל קול תובעת את "אקס פקטור"

למרות שכיהנה כשופטת בתוכנית הכישרונות "אקס פקטור" זמן כמעט אפסי, מסתבר שהזמרת הבריטית שריל קול סבורה שהיא זכאית לפיצויים מכובדים במיוחד: הזמרת תובעת כעת את חברת ההפקה של התוכנית הפופולרית, Blue Orbit Productions, על סכום של 2.3 מיליון דולרים. קול פוטרה מתוכניתו של סיימון קאוול עוד בטרם עלתה לשידור העונה הראשונה של התוכנית, והוחלפה במנהיגת להקת הפוסיקאט דולז, ניקול שרזינגר (שלאחר מכן, יחד עם פאולה עבדול, הוחלפו בבריטני ספירס ודמי לובאטו).

אולם קול טוענת כי חברת ההפקה עדיין חייבת לה מיליונים עבור כספים שהוציאה על מלתחה, סטיילינג ומגורים. קול טוענת שהמפיקים שכרו את שירותיה לשתי עונות על בסיס חוזה “pay-or-play” – חוזה שמשמעותו שהזמרת תקבל את התשלום המגיע לה בין אם ההפקה מחליטה לוותר עליה כשופטת ובין אם לא. הדרך היחידה בה היא לא תקבל תשלום היא אם הזמרת תפר את החוזה מהצד שלה. קול קיבלה כבר 1.8 מיליון דולרים עבור העונה הראשונה, אולם התשלום הנוסף שהיא דורשת הוא ככל הנראה עבור העונה השנייה.

טרם נמסרה תגובה ממפיקי התכנית.

המיותר: מה הקשר בין גלן בק לווינס ווהן?

הנה זוג טלוויזיוני שלא חשבנו שנראה: הפרשן הימני גלן בק ושחקן הקולנוע וינס ווהן מתאחדים לתוכנית ריאליטי חדשה ברשת הטלוויזיה של בק TheBlaze TV (רשת שפועלת כעת בעיקר באינטרנט, אך צפויה לעלות גם בטלוויזיה), שתיקרא “Pursuit Of Truth”. במהלך התכנית יתחרו ביניהם יוצרי סרטים דוקומנטריים על הזכות לקבל מימון לסרט שלהם ולהפיץ אותו ברחבי העולם (בן אפלק ומאט דיימון עשו פרויקט דומה ברשת HBO בשם “Project Greenlight” בתחילת שנות ה-2000).

בק סיפר על הפרויקט החדש בתכנית הרדיו שלו: "אני גאה להודיע שווינס ווהן ואני הולכים להיות מפיקים בפועל. זה אמור לגרום לראשים של כולם להסתחרר. 'מה לעזאזל וינס ווהן עושה עם איש משוגע?', אני יודע, זה מה שהחברים שלי אומרים. 'גלן, מה אתה עושה עם האיש המשוגע וינס ווהן?'. כן, זה נהדר לא? אני מת על זה".

הסדרה בת תשע הפרקים צפויה לעלות ברשת של בק באביב 2013.

לא הפעם הראשונה שוינס ווהן ישתף פעולה עם רפובליקנים:

הביזאר: מלחמת העולם השנייה הופכת לדרמת מדע בדיוני עם חייזרים

רשת USA הזמינה לאחרונה את הפיילוט “Horizon” - דרמת מדע בדיוני בזמן מלחמת העולם השנייה מבית היוצר של מפיקת "המתים המהלכים" גייל אן הורד. הסדרה מתרחשת בשיאה של המלחמה ההיא, ונסובה סביב מזכירה ב-FBI שמגלה שבעלה נהרג בקרב בו היה מעורב גם רכב מהחלל החיצון בדרום האוקיינוס השקט. בניסיונה להגיע לאמת, היא מוצאת את עצמה כחוצץ היחיד בין כדור הארץ ופלישתם של חייזרים. את התסריט תכתוב ברידג'ט טיילר ("סוכן מחוק").

"'Horizon' היא סדרת הז'אנר הראשונה שלנו מאז '4400' וסדרת הדרמה התקופתית אי פעם של הרשת", אמרו נשיאי הרשת ג'ף ווצ'ל וכריס מקקאמבר. "זה מסמל את השלב הבא באבולוציה של תכנון המותג שלנו". ברשת טענו עוד כי ניסו לחשוב כיצד ליצור דרמה תקופתית משולבת עם סדרת ז'אנר ובצורה הזו "הרגו שתי ציפורים במכה אחת".

ליהוק שיחוק: בוגרי "סיינפלד" חוזרים לטלוויזיה

שני בוגרי הקומדיה המצליחה בכל הזמנים "סיינפלד" צפויים לחזור לטלוויזיה: השבוע נודע כי ג'ייסון אלכסנדר יגיע לתפקיד אורח בקומדיית הקאלט "קומיוניטי" שתעלה לעונה רביעית ואחרונה ב-7 בפברואר. טרם ידוע איזו דמות יגלם אלכסנדר, אבל ידוע כי הוא משתתף בפרק אחד לפחות של הסדרה. את החדשות בישר אלכסנדר באמצעות חשבון הטוויטר שלו כאשר כתב: "מצלם השבוע פרק מטורף של 'קומיוניטי'. לא יכול לומר הרבה על זה אבל זה הולך להיות פרק כיפי".

גם חברו לסדרה, מייקל ריצ'רדס צפוי לשוב למסך. ריצ'ארדס לוהק לאחרונה לקומדיה חדשה בשם “Giant Baby” שתעלה ברשת TVLand לצד השחקניות קירסטי אלי וריה פרלמן. במרכז הסדרה נמצאת כוכבת התיאטרון מאדיסון בנקס (אלי), שמתאחדת עם בנה לאחר שאימו המאמצת מתה. ריצ'ארדס יגלם את נהג הלימוזינה של בנקס ופרלמן תגלם את העוזרת האישית שלה.

ג'ייסון אלכסנדר, מייקל ריצ'רדס. GettyImages
ג'ייסון אלכסנדר ומייקל ריצ'רדס חוזרים לטלוויזיה. נפרדים אבל מתואמים./GettyImages

לינק לעת צרה: 52 דמויות מצוירות מ"הסמויה" לשימושכם

גם ארבע שנים אחרי שירדה מהאוויר, "הסמויה" עדיין חיה ובועטת ברשת והמעריצים השרופים עושים הכל כדי להמשיך את הבאזז סביבה. בלינק שלפניכם תוכלו למצוא איורים מושקעים של 52 דמויות מסדרת הדרמה המוערכת לשימושכם החופשי. שימושים אפשריים כוללים: קומיקס ייחודי, תלייה על הקיר כפוסטר וגזירה לקלפי משחק. שעות של הנאה בלינק אחד.

הקטע שעשה לנו את השבוע: הדמיון המדהים בין "הומלנד" ל"פילדלפיה זורחת"

חשבתם שדמותה הנוירוטית של סוכנת ה-CIA קארי מתיסון הומצאה על ידי קלייר דיינס ויוצרי "הומלנד"? כנראה שמישהו כבר עשה את זה קודם. בסרטון המאש-אפ הבא שולבו שתי סצנות: האחת מהעונה הראשונה של "הומלנד" והשנייה מפרק של "פילדלפיה זורחת" ששודר לפני כארבע שנים. נראה כי קארי מתיסון וצ'רלי קלי מתמודדים באופן דומה במיוחד עם תיאוריות קונספירציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully