וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המילה האחרונה" יורדת משידור? לא כל כך מהר

11.12.2012 / 14:49

במהלך שידור התוכנית היום, ציין המגיש ג'קי לוי כי ייתכן והתוכנית תעבור שינוי דרסטי. בגל"צ הכחישו ואמרו שהתוכנית תמשיך כמתוכנן

"המילה האחרונה", תוכנית האקטואליה של גלי צה"ל אשר משודרת ברצף ב-14 השנים האחרונות, עשויה לרדת מהאוויר ולהפסיק את שידוריה. בעת שידור התוכנית הבוקר (שלישי), ציין ג'קי לוי כי זו עשויה להיות הפעם האחרונה בה משודרת התוכנית במתכונתה הנוכחית: "בוא נאמר את האמת, יכול להיות שזו הפעם האחרונה שאנחנו נמצאים בפורום הזה".

מגלי צה"ל נמסר לאחר השידור ש"אמנם התקיים דיון פנימי בדבר הוצאת התוכנית לחופשה קצובה, אך לשמחתנו הוחלט לבסוף כי התוכנית תמשיך להיות משודרת ללא כל שינוי".

"ברגע האמת, כשאמרנו את זה, כך הונח לנו להבין", אמר ג'קי לוי לוואלה! תרבות בתגובה לדברים שאמר בתוכנית. "אני מודה שזו לא הייתה פרידה ראויה לשמה מן המאזינים. אם נצטרך להיפרד מהמאזינים, חס וחלילה, נעשה זאת כמו שצריך. אני מוכן להישאר עם התוכנית הזאת עד יומי האחרון. אני מקווה שיתברר שנחפזנו להספיד את התוכנית, כפי שעשה בזמנו אברהם בורג לאמנון רובינשטיין, שזה כידוע סגולה לחיים ארוכים".

"המילה האחרונה" שודרה לראשונה ב-31 באוגוסט, 1998, והציגה פרשנויות לאירועים אקטואליים, כשאלה מוגשות על ידי שני מגישים, כל אחד מצד אחר של המפה הפוליטית-חברתית-דתית. לוי מנחה את התוכנית לסירוגין לצד אברי גלעד, קובי אריאלי, עירית לינור ולעיתים גם אבישי בן חיים וערן סבאג.

במהלך 14 שנות שידוריה הגישו שדרנים רבים את התוכנית, ביניהם גידי גוב ואורי אורבך (צמד המנחים הראשונים שזכו בפרס מפקד גלי צה"ל על הגשת התוכנית), יאיר לפיד, חנוך דאום, עופר שלח, קובי מידן, סיון רהב-מאיר ועוד. בשנת 2005 בתואר תכנית השנה ברדיו בטקס אנשי השנה של ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully