וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די.ג'יי הארווי יגיע לתקלט בישראל

12.12.2012 / 15:21

הארווי, שנחשב לאחד מהראשונים שייבאו את צליל הדיסקו, הגאראג' וההאוס ממועדוני ארצות הברית לבריטניה, יתקלט במועדון הבלוק בתל אביב ב-3 בינואר

הארווי בסט, הלא הוא די.ג'יי הארווי, שנחשב לאישיות מרכזית בהיסטוריה של תרבות המועדונים, יגיע לראשונה לישראל ויתקלט במועדון הבלוק בתל אביב, שאחראי להבאתו ארצה. הארווי, מייסד הלייבל בלאק קוק, תיקלט בעבר במיטב המועדונים בעולם, ביניהם Ministry of Sound האנגלי, פנורמה בר וברגהיין בברלין, ועוד.

עיקר ייחודו של הארווי טמון בכך שהיה הראשון "לייבא" את הסאונד של הדיסקו, הגאראג' וההאוס מארה"ב לממלכה המאוחדת, בעקבות ביקור שלו באמריקה. למרבה האירוניה, בריטניה היא היום חוד החנית של הז'אנרים הללו, ולא ארה"ב- כך שתרומתו של הארווי אינה מוטלת בספק.

בשנת 1985 הגיע הארווי לניו יורק, אז כמתופף בלהקת פאנק. כשחזר לאנגליה נטש את המקלות ועבר לפטיפונים, כשהוא מיישם את טכניקות ההיפ הופ שלמד מעבר לים. עד מהרה הפך לקול מרכזי בסצינת המועדונים באנגליה ובכל העולם, כשהוא משלב טכניקות של היפ הופ, האוס וסול. במשך השנים עשה רימקסים לג'מירוקוואי, פוליס, סטריאו אמ.סיז ועוד.

הארווי יתקלט בבלוק ב-3 בינואר 2013. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 70 ש"ח. לאחר מכן מחירי הכרטיסים ינועו בין 80-100 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

אוהבים את די.ג'יי הארווי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully