וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונה סאמר ורנדי ניומן להיכל התהילה של הרוקנ'רול

11.12.2012 / 22:23

הזמרת המנוחה, המוזיקאי הוותיק, והלהקות פאבליק אנמי וראש, הם בין השמות החדשים שייכנסו להיכל התהילה של הרוקנ'רול

הוכרזו שמות האמנים שזכו בכבוד של להיכנס אל היכל התהילה של הרוקנ'רול בטקס מיוחד שייערך בלוס אנג'לס ב-18 לאפריל בשנה הבאה. בין השמות הבולטים ניתן לציין את הזמרת המנוחה דונה סאמר שהלכה לעולמה מוקדם יותר השנה, הגיטריסט המנוח אלברט קינג, המוזיקאי הוותיק רנדי ניומן, להקות הרוק ראש והארט, והרכב ההיפ הופ המצוין פאבליק אנמי.

"אני מאוד שמח", אמר ניומן בן ה-69 בתגובה לכניסתו להיכל התהילה. "חשבתי שאצטרך למות קודם, אבל אני שמח שאוכל להישאר בסביבה כדי לחוות את זה". גם המפיק האגדי קווינסי ג'ונס ייכנס להיכל ויקבל ופרס מיוחד עבור אמנים שאינם מוזיקאים מבצעים, זאת על תרומתו הענפה לעולם המוזיקה. יחד עם ג'ונס יקבל את הכבוד גם שותפו לעבודה, המפיק לו אדלר.

בין השמות שהיו מועמדים להיכנס השנה להיכל התהילה אך יצטרכו לחכות לסביבו הבא נמצא הרכב ההיפ הופ N.W.A, הזמרת ג'ואן ג'ט, הרכב האלקטרו קראפטוורק ודיפ פרפל. האחרונים יוכלו להסתפק בעוד הופעה בקיסריה.

אל היכל התהילה של הרוקנ'רול, שממוקם בקליבלנד, נכנסים בכל שנה מוזיקאים ואמנים אשר השאירו את חותמם על תעשיית המוזיקה בדרך ייחודית ושחלפו לפחות 25 שנה מאז צאת אלבום הבכורה שלהם. הבחירה נעשיתעל ידי 600 מצביעים מתעשיית המוזיקה העולמית, כאשר השנה, בפעם הראשונה, ניתנה זכות ההצבעה גם לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully