וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מצעד המעצבנים

חגית גינזבורג

13.12.2012 / 0:40

הגיע הרגע בעונה שבו צריך לשחרר קצת קיטור, ולהבין למה מאיה בוסקילה, אלי זולטא, שיר לוי ושאר החברים מביאים לנו – ולאמריקאים – את הסעיף. "חי בלה לה לנד 2", הבלוג

צילום מסך

1. מה שמעצבן באלי זולטא: מישהו חייב לאייש את תפקיד הילד הנודניק שמפריע לכולם, מתפרע, עושה רעש, מורח את עצמו בצבעי הסוואה ומנופף בשיער לכל עבר. אל תשאלו אותנו למה, אלה פשוט החוקים הלא כתובים של הריאליטי. הבעיה היא שלא בטוח שזולטא עצמו מבין שזה הג'וב העיקרי שלו כאן ושהיעדר הכישורים החברתיים שלו, פלוס גישת הרוקר המגודל והמסרב לצאת מהדמות אפילו לרגע, יכולים להיות כה מרגיזים. הוא בסך הכל מתנהג בטבעיות, מה שאומר שהתופעה הזו מתקיימת גם מחוץ למסך הקטן. וזה מטריד. חוץ מזה, מעבר לכך שהוא לא ממש מצחיק ואין בו שום דבר חינני, כפי שאפשר היה אולי לחשוד בהתחלה, הוא גם עושה הכל בווליום שגורם לנהימות הטרקטור של מאיה להישמע כמו דיבוב ל"קטקטים".

נקודה לזכותו: יש כנראה נשים שזה בכל זאת עושה להן את זה. למרות שהיי, למה כבר אפשר לצפות ממישהי שיצאה מהבית עם טייטס מנומרים?

2. מה שמעצבן במאיה בוסקילה: יהירות היא לא תכונה סקסית, ולמרות שבוסקילה משתדלת מאוד להסוות את הידיעה הפנימית המושרשת בה היטב שהיא פשוט טובה יותר מכולם, אפשר לראות אותה זולגת החוצה מדי פעם, אפילו כשהיא סתם מחמיאה לעצמה על הרעיון ה"גאוני" לעצב ג'ינס חיטובית. וזה בסדר, באמת מדובר כאן בזמרת מוכשרת מאוד, שללא ספק משאירה את שאר המתמודדים לאכול את אבק הדגים המרוקאים של ליאת, אבל היינו שמחים לראות אותה מפחיתה קצת במינוני הדיווה, סתם כי להיות דיווה זה הכי 2005. ואם אפשר, אז גם קצת פחות חנופה לאנשים כמו רון פייר.

נקודה לזכותה: באמריקאית "דיווה" זה "כוכבת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיווה, אבל לפניך. מאיה בוסקילה, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. מה שמעצבן בליאת בנאי: יש לנו הערכה גדולה ליוצרי קולנוע עצמאי, רק שעושה רושם שהסרט שלה, "שקר גדול" היא קוראת לו, הוא לא בדיוק התשובה הלבנטינית ל"מיס סאנשיין הקטנה". אז עם כל האמפתיה לרצון של ליאת להפוך לקתרין ביגלו הבאה, מה הטעם להתעקש להפיץ את החובבנות המביכה הזו לכל מיני אנשי תעשייה בהוליווד? אם רוצים לגרום להם להתפתל בכיסא בחוסר נוחות, אפשר פשוט לבקש משרית להתחיל לשיר באנגלית. וגם, אם אפשר, קלף ה"חמישה ילדים" הזה הפסיק לעבוד עלינו בערך בשלב שבו נמאס לנו לשמוע את סאז מספר איך היו לו רק 12 שעות להתכונן לתוכנית.

נקודה לזכותה: נדמה שהיא אמיתית ונטולת פאסון יותר מכל החבורה הזו.

4. מה שמעצבן בשיר לוי ושרית אביטן: את שני הצעירים של הבית החלטנו לאגד יחד לסעיף אחד. ראשית, כי שניהם יחד מתחזקים כריזמה של טפט קיר, ושנית, כי מה שהכי מעצבן אצלם הוא כמובן הרומן הזה ביניהם, שלא מתפתח לשום מקום, אבל תופס בבית לא פחות מקום מהכרס של ניסים הנהג. בחייאת שיר, במקום לספר לשרית כמה היא יפה, פשוט תעשה איזה צעד. אנחנו לא נעשים צעירים יותר!

נקודה לזכותם: בסך הכל, הם נורא חמודים.

5. מה שמעצבן בסאז: בתחילת הדרך הוא נראה לנו כמו הבחור הכי מתוק שאי פעם הגיע לטלוויזיית ריאליטי. מהר מאוד התברר לנו שהבחור הזה בא לתת עבודה, וכשאנחנו אומרים לתת עבודה, אנחנו מתכוונים כמובן למינגלינג מטורף על חשבון כל האחרים, פלוס אנגלית סטייל הארלם, כולל לכנות את כולם "Man" כאילו הרכבת מברוקלין עדיין תקועה בתחילת העשור. והוא גם ממש לא יודע לשיר, אז לא ברור לנו למה בכל זאת מתעקשים לתת לו לבצע את אותן המשימות כמו האחרים שהם... איך קוראים לזה? נו – זמרים.

נקודה לזכותו: הוא אף פעם לא נגרר אחרי הצעקות של ליאת. יש תקווה לשלום במזרח התיכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חי בלה לה לנד. צילום מסך
לא הכי מוכשרת במשפחת בנאי. ליאת בנאי, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"את צריכה להתרגל לזה שכולם מתחילים איתך" (הגרסה המודרנית לחיזור על פי שיר)

"רק אל תשאלי אותי בן כמה אני" (אלי דואג למה שחשוב באמת)

"מה, אין לה כבוד?" (שרית מזועזעת מנכונותה של העיתונאית להתנשק עם זולטא)

"אני יכול לסגור לך קמפיין לקיסמים" (אלון דה לוקו נותן למאיה את המחמאה האולטימטיבית)

"אתה יוצר כאן אווירה מאוד קשה" (מאיה בוסקילה מפרגנת לאלי)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

גם אתם מתעצבים על מאיה בוסקילה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully