וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספייס גירלז התלהבו מהמחזמר עליהן, המבקרים קטלו

12.12.2012 / 12:47

להקת הבנות הגיעה לפרמיירה של המחזמר שמבוסס על סיפורן ושיבחה את הקאסט. המבקרים נשמעו פחות נלהבים: "כל מה שמעציב וכושל בהרכב הזה", נכתב בדיילי מייל

להקת הבנות ספייס גירלז חזרה אתמול (שלישי) לכותרות אחרי האיחוד המדובר בטקס נעילת האולימפיאדה, עת התקיימה הפרימיירה של המחזמר המבוסס על שירי ההרכב, ביניהם " Wannabe" ו"Stop". המחזה, שנכתב על ידי השחקנית והתסריטאית ג'ניפר סונדרס, מגולל את סיפורה של להקת בנות שמטרתה, כמה מפתיע, הוא לעשות את זה בגדול דרך זכייה בתוכנית ריאליטי.

ג'רי האליוול, מלאני צ'יזהולם, מלאני בראון, ויקטוריה בקהאם ואמה בנטון הגיעו אתמול אל תיאטרון פיקדילי בכדי לצפות ב"Viva Forever", ששמו מתבסס על אחד מלהיטיה הגדולים של הלהקה. למרות שדמויותיהן של חברות ההרכב לא מופיעות באופן מפורש במחזמר - הוא עדיין מבוסס באופן חופשי על החברויות בין הבנות ועל סיפורן.

בנות הספייס גירלס בהופעת איחוד. Sergei Grits, AP
איחוד הספייס גירלז באולימפיאדה/AP, Sergei Grits

כלי התקשורת בבריטניה דיווחו כי עם סיום המחזה, עלו הבנות לבמה והודו לצוות השחקנים. "הייתם נהדרים", אמרה צ'יזהולם לשחקנים. "עשיתם עבודה טובה". בקהאם הודתה לסונדרס על כתיבת התסריט והקדישה את המחזמר למשפחה שלה, שהתלוותה אליה. "אני אוהבת את כולכם", אמרה בקהאם, "בנות, כל הכבוד". "זה מדהים לראות משהו שכתבתנו בתוך סטודיו קטן וקר לפני 14 שנים, מבוצע פתאום על במת הווסט אנד עם צוות שחקנים שלם ששר את השירים שלנו. אנחנו כל כך גאות", אמרה האליוול. מיד לאחר מכן החלו הבנות לרקוד יחד עם צוות המחזמר על הבמה.

למרות השמחה על הבמה, המבקרים בכלי התקשורת בבריטניה היו פחות נרגשים והתרעמו על כך שהמחזמר היה נטול רגעי שיא. "הטקסט שהדמויות שרות נחוץ בכדי לעורר אותן לפעולה, אך הטקסטים בשיריהן של הספייס גירלז מחרידים", כתב אלכסיס פטרידיס, מבקר התרבות המוערך של הגרדיאן.

גם בדיילי מייל, שרחוק מהנטיות האליטיסטיות שמזוהות עם הגרדיאן, המחזמר נקטל על ידי קוונטין לטס, שכתב "איזו אכזבה, הספייס גירלז היו כיף טהור. איך ייתכן שהמחזמר הזה כולל בתוכו את כל מה שמעציב וכושל בהרכב הזה?".

מחזמר על פי שירי הספייס גירלז - רעיון טוב? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully