וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום חדש לדפש מוד במרץ 2013

12.12.2012 / 15:43

להקת הסינת'פופ הפופולרית תשחרר את אלבומה ה-13 בחברת התקליטים קולומביה, חודשיים לפני הופעתה בישראל, שמהווה יריית הזנקה לסיבוב הופעות בינלאומי

הלהקה הוותיקה והאהובה דפש מוד תשחרר את אלבומה החדש, ה-13 במספר, בחודש מרץ הקרוב - חודשיים בלבד לפני הופעתם בישראל ב-7 במאי, שתזניק את סיבוב ההופעות הבינלאומי של ההרכב. "אני מאוד מרוצה מהאלבום החדש", מסר חבר ההרכב מרטין גור, "המוזיקה מזכירה באווירה שלה אלבומים כמו 'Violator' או 'Songs of Faith and Devotion', ואני חושב שהשירים החדשים הם מהטובים שהקלטנו". האלבום החדש מכיל שירים שנכתבו על ידי גור ודייב גהאן, סולן ההרכב. "באלבום ישנה תחושה מאוד אורגנית וישירה", אמר גהאן, "זה לא אלבום בלוזי, אבל בהחלט יש בו סול. בתהליך ההקלטות ניסינו לשלב את האלמנטים של הופעה חיה בתוך אלבום".

באוטובר האחרון, במסגרת מסיבת עיתונאים, העניקה הלהקה למעריציה הצצה לתהליך העבודה על באמצעות קליפ מההקלטות, הכולל מוזיקה חדשה.

דפש מוד מתחזקת קריירה בת 30 שנה, עם מכירות של למעלה מ-100 מיליון תקליטים ברחבי העולם. סיבוב ההופעות שלהם יכלול 34 הופעות ב-25 מדינות באירופה. בסיבוב הקודם של הלהקה, שנפתח גם הוא בישראל, צפו כ-3 מיליון איש ב-31 מדינות.

מתכוננים להופעה של דפש מוד בישראל? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דפש מוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully