וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לסופר גרופ הישראלי נקודת מפגש

13.12.2012 / 1:30

ההרכב החדש של שלמה בר, מאיר ישראל, מיקי שביב ועדי רנרט משחרר את השיר "אלף לילה ולילה", לחן מקורי לשיר שנכתב על ידי המשורר המצרי מורסי ג'מיל

יח"צ - חד פעמי
נקודת מפגש - אלף לילה ולילה. רונן ללנה,
נקודת מפגש/רונן ללנה

נקודת מפגש הוא שם ההרכב המופיע החדש של היוצרים המוערכים שלמה בר, מאיר ישראל, מיקי שביב ועדי רנרט. הארבעה, כולם מוזיקאים ותיקים ועתירי זכויות שחברו יחד ליצירת מופע משותף, מגיעים מזרמים מוזיקליים שונים ויוצרים ביחד שילוב של רוק, מוזיקת עולם וג'אז. "זה מפגש של קצוות עם ניסיון עשיר, כל אחד בסגנונו, כל אחד באמונתו. ובכל זאת אנחנו יוצרים נקודת מפגש", אומר שלמה בר על המופע בו יבוצעו שירים מקריירות הסולו של כל אחד מהחברים, לצד שירים חדשים שהולחנו על ידי בר לטקסטים של משוררים עבריים. בין היתר, הלחין בר את שיריהם של חיים נחמן ביאליק, יוסף צבי רימון ואביגדור המאירי.

השיר "אלף לילה ולילה" הוא לחן של שלמה בר טקסט מהשירה הערבית הקלאסית, שנכתב על ידי המשורר המצרי מורסי ג'מיל. השיר בוצע במקור על ידי הזמרת האגדית אום כלתום, ותורגם מערבית קלאסית על ידי צבי גבאי, יליד עירק ואחיו של השחקן ששון גבאי.

בהרכב מנגנים גם הגיטריסט אילן בן עמי והפרקשניסטית יעל אופנבך, חברי הברירה הטבעית – ההרכב המיתולוגי של בר. ההופעה הראשונה של נקודת מפגש תתקיים ב-9 בינואר במועדון הזאפה בהרצליה.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully