וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס וטיילור סוויפט הן המוזיקאיות המרוויחות בעולם

12.12.2012 / 21:39

לפי הדירוג של מגזין פורבס, שתי הזמרות עומדות בראש רשימת המוזיקאיות המרוויחות של השנה. עוד ברשימה: ריהאנה, ליידי גאגא וקייטי פרי. מדונה נדחקה לסוף העשירייה

יש רק אישה אחת שהרוויחה השנה יותר כסף מטיילור סוויפט וקוראים לה בריטני ספירס. שופטת "אקס פקטור" ונסיכת הפופ לשעבר הרוויחה השנה 58 מיליון דולר מאלבומה האחרון "Femme Fatale", כמו גם מהבושם שהשיקה ומשכר העתק שהיא מקבלת כשופטת בתוכנית הכשרונות, כך לפי המדד של מגזין פורבס. בשנה שעברה, ספירס הייתה במקום העשירי בלבד.

סוויפט בת ה-22 נמצאת במקום השני ברשימה, עם הכנסות של 57 מיליון דולר הודות לסיבוב ההופעות העולמי שלה שעל פי הערכות מניב לה הכנסות של כמיליון דולר ללילה. בשכלול נכלל גם החוזה שלה עם חברת איפור והבושם שהשיקה גם היא בשם "Red", שנועד ללוות את יציאת אלבום האולפן האחרון שלה הנושא את אותו השם.

במקום השלישי ממוקמת ריהאנה בת ה-24 שגם לא יכולה להתלונן, עם הכנסות של 53 מיליון דולר ועלייה של שני מקומות יחסית לשנה שעברה. אחריה ניצבת ליידי גאגא עם הכנסות בסך 52 מיליון דולר, שאיבדה את המקום הראשון בו מוקמה בשנה שעברה. את החמישייה הפותחת נועלת קייטי פרי עם הכנסות של 45 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully