וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקרטני חבר לנירוונה - ככה זה נראה. צפו

13.12.2012 / 9:42

חבר הביטלס הצטרף אל שורדי נירוונה במופע התרמה לנפגעי הוריקן סנדי. מי עוד היו שם? ברוס ספרינגסטין, רוג'ר ווטרס, ג'ון בון ג'ובי וקניה ווסט

יח"צ - חד פעמי

מרתון מוזיקלי ארוך התקיים עד לשעות הבוקר (חמישי) בארצות הברית, כשכמה מאגדות הרוקנ'רול הגדולות של הדור עלו לבמה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק במופע התרמה ענק בשם 12-12-12 לנפגעי הוריקן סנדי. בין המופיעים, מלבד חברי להקת נירוונה לשעבר שהצטרפו אל פול מקרטני שהחליף את קורט קוביין המנוח כסולן באופן חד פעמי, היו גם ברוס ספרינגסטין, ג'ון בון ג'ובי, אירוסמית', רוג'ר ווטרס, אריק קלפטון, שורדי להקת The Who, בילי גו'אל וקניה ווסט.

"אני בטוח שלא יהיה פשוט כאשר עבודות השיקום יתחילו בג'רזי שור", אמר על הבמה ספרינגסטין, יליד העיר, והתבדח על חשבון כוכבי תוכנית הריאליטי של MTV. "אני מתפלל שהאופי של העיר יישמר גם אחרי העבודות", הוסף ושר את שירו "City of Ruins". אחריו עלו בון ג'ובי ויתר שועלי הרוק, כמו גם אדם סנדלר שביצע את "הללויה" של לאונרד כהן עם שינוי הטקסט הפעוט "סנדי, לכי תזדייני, אנחנו נתגבר עליך כי אנחנו ניו יורקרים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

"אין לי זמן לדבר כי יש לנו רק 30 דקות", אמר רוג'ר ווטרס על הבמה לפני שאדי וודר מפרל ג'אם הצטרף אליו, אבל עם כל הכבוד לאושיות נוספות כמו בילי קריסטל, כריסטינה אגילרה, קריסטין סטיוארט, בלייק לייבלי וכריס רוק, המופע שלו חיכו רבים בקהל היה של מקרטני מהביטלס יחד עם חברי נירוונה הנותרים.

"אני אוהב את ניו יורק!", אמר מקרטני לפני שהתחיל לשיר את "Helter Skelter" של הביטלס ואז את "Let Me Roll It" של להקתו ווינגס, וכן את "Nineteen Hundred and Eighty Five". "לאחרונה ביקשו ממני שני אנשים לג'מג'ם איתם, ואז הסתבר שהם דייב גרוהל וכריס נובוסליץ'. הפני נפל כשהבנתי שאני עלול לעמוד במרכזו של איחוד של נירוונה", אמר לפני שדייב גרוהל וכריס נובוסליץ' עלו לבמה לקול תשואות הקהל יחד עם פאט סמיר, שניגן בהרכב לתקופה מסוימת ובהמשך שימש כגיטריסט בפו פייטרס והחלו לנגן את "Cut Me Some Slack", שיר רוקנ'רול בלוזי ועוצמתי שעתיד להיכלל בפסקול סרטו הראשון של גרוהל כבמאי, "Sound City Movie".

בהמשך ביצעה החבורה שירים מ"The Fireman", אחרי מפרויקטי הצד של מקרטני. "Smells Like Teen Spirit", לאכזבת הקהל, לא בוצע על הבמה.

עוד טרם שכלול ההכנסות משידורי סטרימינג באינטרנט ובעשרות רשתות טלוויזיה ברחבי העולם, האירוע הכניס מעל ל-30 מיליון דולר ממכירות כרטיסים, והסכום צפוי עוד לעלות. בישראל שודר האירוע בערוץ yes Drama. שידור נוסף יתקיים מחר (שישי) בשעה 22:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully