וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל לולהפלוזה בסכנת ביטול? ההפקה מכחישה

13.12.2012 / 16:44

האם הפסטיבל הענק שמתוכנן להתקיים השנה לראשונה בישראל עומד בסכנת ביטול? אילן אלקיים, שאמון על ההפקה בארץ, מכחיש: "יש הרבה מגבלות קשיים, אבל הפסטיבל מתקיים"

"קשקוש. ברור שזה קשקוש", אמר היום לוואלה! תרבות מנכ"ל Plug Productions Generator, אילן אלקיים, בתגובה לטענות לפיהן הגרסה המקומית של פסטיבל לולהפלוזה אותו הוא מפיק, עומד בסכנת ביטול. "אני לא יודע על מה המידע הזה מבוסס. אם בודקים את הדברים מגלים שיש לנו את פארק הירקון כבר סגור לשלושה ימים, יש לנו את החוזה הזה".

למרות השמועות לפיהן פסטיבל המוזיקה שהיה עתיד להתקיים באוגוסט הקרוב גם בארץ נמצא בתהליכי פירוק וסכנת ביטול, אלקיים משדר עסקים כרגיל. הוא לא מכחיש כי מדובר בהפקה מורכבת וגדולה, אך מבהיר כי בין המכשולים הרבים לבין ביטול הפסטיבל הדרך עוד רבה. אלקיים גם הוסיף ואמר כי הסרת השותפות של חברת NMC מהפרויקט לא תהיה זו שתכריע את הכף באם יתקיים או לא.

פסטיבל לולהפאלוזה. Nam Y. Huh, AP
נראה את זה גם אצלנו? לולהפלוזה/AP, Nam Y. Huh

"האנשים בישראל רגילים להגיע להופעות של אמן יחיד או מיני פסטיבלים מאוד בוסריים", מסביר אלקיים. "פסטיבל בסדר גודל של לולהפלוזה, שמביא 120 אלף איש, כולל פורמט התנהלות אחר. בארצות הברית למשל, מוכרים את כל הכרטיסים מראש עוד לפני שהוכרז הליינאפ, ופה עדיין לא רגילים לזה".

יש לציין כי כל הכרטיסים לפסטיבלים של לולהפלוזה בצ'ילה ובברזיל כבר נמכרו, ושרשימת האמנים שיופיעו בהם התפרסמה כמעט במלואה. "סבלנות. יש אג'נדה, יש תוכנית", מרגיע אלקיים אך מסרב לחשוף שמות כלשהם מתוך הליינאפ המתוכנן. "מעבר לזה שזה קודם כל פסטיבל של האמריקאים. אני שותף שלהם. הזכות על הוצאת ידיעות בנוגע לפסטיבל שמורה רק להם. אני רק בורג מהבחינה הזאת". יש לציין כי חרף העובדה שעמוד הפייסבוק הרשמי של הפסטיבל הישראלי לא התעדכן מזה תקופה ארוכה, ישראל עדיין מופיע באתר הרשמי של הפסטיבל.

"יש הרבה אנשים בתעשייה שיש להם אינטרסים הפוכים", רומז אלקיים בנוגע לשמועות שנפוצו סביב היתכנות הפסטיבל. "הכל קשקושים והכל שטויות. אם היתה פה סכנת ביטול, תאמיני לי שזה כבר היה מתפרסם הרשמי של הפסטיבל ושאני גם הייתי יוצא עם ההודעה הזאת. זה לא מגיע משום מקור רשמי. יש אנשים שזו המהות שלהם, ללכת ולדבר ולעשות בלגאן ורעש".

"NMC הם לא נותני חסות, הם היו אחד מהשותפים בפרויקט הזה והסירו את השתתפותם מכל מיני סיבות, לאו דווקא כסף. אני לא יכול לדבר בשמם", מנסה להסביר אלקיים את הפרישה הפתאומית של החברה מהפקת הפסטיבל. "יש עוד שותפים לפרויקט מלבדם. אנחנו עדיין במשא ומתן עם חברות שונות בנוגע למתן חסות. נכון לעכשיו הכל קורה. יש הרבה מגבלות והרבה קשיים, אבל הפסטיבל מתקיים כרגיל".

ממשרדו של רני רהב, המייצג את חברת NMC יונייטד, נמסר ש"החברה היתה מאוד מעוניינת לקחת חלק במיזם, אבל כאשר הבינה שלא ניתן לקבל התחייבות לרשימת אמנים מדוייקת, השעתה את מעורבותה בפרוייקט עד שתקבל התחייבות מראש לרשימת האמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully