וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב למות? ריאליטי חדש יעסוק במאחורי הקלעים של בית לוויות

14.12.2012 / 12:28

רשת TLC עתידה לשדר תוכנית שתעסוק בבית לוויות ססגוני ומסיבתי במיוחד. "אנחנו הולכים להפוך משפחות למאוד מאושרות ברגע הכי גרוע של החיים שלהן", מבטיח הקברן

נראה כי סדרת הטראש האולטימטיבי "Here Comes Honey Boo Boo" עומדת לאבד את הכתר כנושאת הדגל של תכניות הריאליטי המוזרות בתבל. TLC הרשת ה משודרת הסדרה, הודיעה כי תעלה בקרוב תוכנית ריאליטי חדשה שתעסוק בבית לוויות וכל מה שמסביב אליו.

התuכנית, שתזכה לשם "הלוויה הכי טובה בעולם", תשודר במתכונת של פרק אחד ב-26 בדצמבר. הצופים יזכו להצצה אל מאחורי הקלעים של בית הלוויות Golden Gate Funeral Home אשר נמצא בדאלאס ומהווה אופציה ייחודית למי שמעוניינים לקבור את יקיריהם באופן גרנדיוזי ומשונה. אם הפרק שישודר יזכה בנתוני רייטינג גבוהים, התuכנית צפויה לבל פרקים נוספים.

מנהל בית הלוויות, ג'ון בקוויז', מספר כי תפקידו בחיים הוא לעזור לאנשים לקבור את יקיריהם באופן לא קונבנציונלי שאותו הוא מכנה "מסיבה פרועה". חלק מההלוויות שיצאו לפועל ממפעלו כללו מסיבות ברביקיו, מסיבות דיסקו, וחלקן התנהלו בתוך תפאורה של זירת איגרוף. "אנחנו לא עושים לוויות גנריות," מבטיח בקוויז' בתוכנית למשפחה שמגיעה את בית הלוויות שלו בכדי לברר מה יש לו להציע. "החוויה של כל אחד חייבת להיות שונה". בראיון למגזין אנטרטיימנט וויקלי הוסיף כי "אנחנו הולכים להפוך משפחות למאוד מאושרות ברגע הכי גרוע של החיים שלהן".

מה אתם חושבים על התוכנית? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully