וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: מיכאל כהן מסמפל את כוורת. האזינו

15.12.2012 / 3:19

מיכאל כהן מכהן@מושון שמוציא חומרים בימים אלו תחת הכינוי Cohenbeats, משחרר את "Made It" עם סימפול של כוורת, מתוך אלבום שמבוסס כולו על קלאסיקות של מוזיקה ישראלית

יח"צ - חד פעמי

מיכאל כהן, חבר הרכב ההיפ הופ הישראלי המצוין כהן@מושון, שוהה בחודשים האחרונים בלוס אנג'לס, שם הוא ממשיך ליצור מוזיקה. כהן, שאתם יכולים לקרוא לו גם Cohenbeats, מטפטף בחודשים האחרונים סינגלים לטאמבלר שלו ועכשיו הוא מוציא אלבום שלם של הכיף הזה תחת השם "Milk And Honey" דרך הלייבל Raw Tapes, שנושא בגאון את דגל הביטים הישראלי.

בימים אלו יוצא החלק הראשון של האלבום "Milk And Honey", הכולל לא פחות מ-30 קטעים מבוססי סימפולים מבוססים על שירים ישראלים. ברצועה "Made It", מגיש כהן סימפול לשיר "למרות הכל" להקת כוורת. "לסמפל את כוורת נראה לי הכי הגיוני", הוא מספר על הבחירה. "הם היו להקה מדהימה עם המון השפעות והמון גרוב. אני תמיד מנסה לעשות משהו לא צפוי; לחתוך אותם בצורה שלא מזכירה את המקור, או לקחת לופ ממקום פחות מוכר בקטע. את הקטע הזה למשל, לוקח לאנשים שנייה לזהות".

בינתיים, כהן נשאר בארצות הברית ומספר שאפשר להתחיל לחכות על חומרים חדשים מכיוון כהן@מושון שייצאו בעתיד הקרוב, כמו גם שיתופי פעולה שלו עם ראפרים ישראלים אחרים ואפילו אלבום סולו בעברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully