וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האם זה הסוף של ג'יי לנו?

19.12.2012 / 1:41

ג'ימי פאלון עשוי לרשת את מקומו של ג'יי לנו מוקדם מהצפוי, ג'ון סטיוארט מספר מי האורח השנוא עליו, ו"סיינפלד" חוזרת - לפחות בטוויטר. סיכום שבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ג'ימי פאלון בדרך להחליף את ג'יי לנו?

הקרב על ה"טונייט שואו" חי ובועט: הניו יורק דיילי ניוז מדווח כי רשת NBC שוקלת להחליף את מנחה תוכנית הלילה המיתולוגית, ג'יי לנו, במגיש התוכנית העוקבת, "לייט נייט", הלא הוא ג'ימי פאלון. החוזה הנוכחי של לנו עם הרשת מסתיים ב-2014, ונבחנת האפשרות שלא להאריך אותו. פאלון, 38, מוביל את טבלאות הרייטינג בשעת השידור המאוחרת שלו.

מי שבטח משועשע מהספקולציה הוא קונאן אובריאן, שהנחה את ה"לייט נייט" במשך שנים רבות וקיבל לידיו את המושכות של "טונייט שואו" מידי לנו בשנת 2009, רק כדי להפסיד את כס המנחה בחזרה ללנו שנה מאוחר יותר. לנו, שהגיש במשך תקופה קצרה תוכנית אירוח מוקדמת יותר, זכה לביקורת ציבורית קשה על כך שגזל בחזרה מקונאן את תוכנית הדגל לאחר זמן קצר כל כך. כיום, קונאן מגיש תוכנית לילה על שמו בערוץ TBS. עוד אדם שמסתכל מהצד ומחייך הוא דיוויד לטרמן, המנחה המקורי של ה"לייט נייט", שבשנת 1992 אמור היה לרשת את "טונייט שואו" מידי המנחה האגדי ג'וני קרסון. כשלנו זכה לבסוף בתפקיד, לטרמן עזב בזעם את NBC, ומאז ועד היום הוא מגיש את ה"לייט שואו", התוכנית המתחרה ברשת CBS. בעבר, אגב, התבדח פאלון כשנשאל אם יגיש אי פעם את "טונייט שואו", באומרו "אם יש דבר אחד שלמדתי מלטרמן וקונאן, זה שהגשת ה'לייט נייט' היא כרטיס בטוח לאי הנחיית ה'טונייט שואו'".

ההחלפה עשויה להיות קשורה לתחרות המתחזקת בגזרת תוכניות האירוח, מאז החלטתו של ג'ימי קימל להקדים את התוכנית הפופולרית שלו ברשת ABC על מנת להתחרות ישירות בלנו ולטרמן הוותיקים. כך או כך, עבור שונאיו הרבים של לנו, 2014 עשויה להיות שנה של נקמה מתוקה.

המיותר: מי האורח הכי שנוא על ג'ון סטיוארט?

מנחה תכנית האירוח הפופולרית ג'ון סטיוארט גילה השבוע איזה אורח הוא בשום פנים ואופן לא יזמין שוב לתכנית שלו, "הדיילי שואו" בערוץ קומדי סנטרל. במהלך ערב גיוס כספים שנערך בניו ג'רזי בשבוע שעבר, פטפט סטיוארט עם הקולגה שלו סטיבן קולבר וסיפר לו כי השחקן הבריטי יו גרנט הוא האורח הכי גרוע שהיה לו אי פעם. "הוא מאכיל את כולם חרא כל הזמן, והוא קוץ ענק בתחת", אמר סטיוארט בהתייחסו להופעתו של גרנט בתכניתו ב-2009 לשם הגיע כדי לקדם את סרטו "על הזוג מורגן שמעתם?". סטיוארט לא חסך במילים והוסיף "ועוד לנו היו דיקטטורים בתוכנית". סטיוארט סיפר כי גרנט התלונן על קטע הוידאו שהוצג כדי לקדם את הסרט, קטע שסופק בכלל על ידי חברת יחסי הציבור של הסרט. לטענתו גרנט התעצבן ושאל: "מה זה הקליפ הזה? זה קליפ נוראי". "ובכן, תעשה סרט טוב יותר לעזאזל!", אמר סטיוארט שהוסיף כי הוא לעולם לא יזמין שוב את גרנט לתוכניתו.

הייתם מצפים שאמירות כאלה יפתחו דו קרב אימתני בין השניים, אולם בניגוד לפוליטיקאים, מסתבר שאנשי הבידור דווקא יודעים להודות בטעויות שלהם. מספר ימים לאחר פרסום הדברים הודה גרנט כי טענותיו של סטיוארט היו נכונות. בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "מסתבר שהנודניק הפנימי שלי הצליח לצאת לא לעניין ב-2009. בלתי נסלח. ג'ון סטיוארט צדק כשירד עלי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הביזאר: נשים שעדיין חיות כמו בשנות החמישים

רשת TLC רכשה לאחרונה תוכנית ספיישל בשם "Wives With Beehives" שתשודר בסוף החודש (וייתכן שתהפוך בהמשך גם לסדרה), ועוסקת במשפחות שמנסות להחזיר את הגלגל לאחור, והחליטו לחיות כמו שאנשים חיו בשנות החמישים, על מנת לחזור ל"ערכים והמוסר הישנים". אמבר, שלי, לזלי ודולי, הנשים במרכז הסדרה, מנהיגות בבתיהן מוסר קשוח ומתנהגות כאילו המאה ה-21 מעולם לא הגיעה. הן מתלבשות באופנה הכי חמה של 1951, שומעות מוזיקה בפטיפון, משתמשות בטכנולוגיה מהשנים ההן וכמובן חושבות שניקיון הבית וגידול הילדים הם תפקידיה הבלעדיים של האישה. הצצה לאיך היה נראה העולם לולא היו נשרפות חזיות בשנות השישים.

ליהוק שיחוק: כוכב "או.סי" חוזר לטלוויזיה

אדם ברודי. Stephen Lovekin, GettyImages
מתנה לכריסמס! אדם ברודי/GettyImages, Stephen Lovekin

אדם ברודי, מי שהתפרסם כסת' כהן בדרמת הנעורים המעולה "או.סי", חוזר למסך הקטן: ברודי יגיע להופעת אורח בסדרה "בית השקרים" של Showtime. השחקן ישתתף בשני פרקים בסדרה, בהם יגלם את בעליה של "חברת צעצועים למבוגרים", והוא צפוי להיכנס למערכת יחסים עם ג'יני (קריסטן בל). מדובר בפעם הראשונה שברודי חוזר למסך הטלוויזיה מאז הסתיימה הסדרה המדוברת של ג'וש שוורץ. הוא אמנם נתן את קולו לסדרה ”Good Vibes” ברשת MTV אולם נראה בעיקר על מסך הקולנוע שם גילם מספר תפקידים קטנים.

לינק לעת צרה: חשבון הטוויטר "סיינפלד המודרני" משגע את העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה אותם מתמודדים עם גראמפי קאט. מתוך "סיינפלד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומיים לאחר שעלה לאוויר, זכה חשבון הטוויטר “modern sienfeld” למעל 100 אלף עוקבים. הסיבה: חשבון הטוויטר מעלה השערות כיצד היו נראים פרקים של "סיינפלד" אם התכנית עדיין היתה באוויר היום. כך למשל, מתואר פרק פוטנציאלי של הסדרה בו ג'רי מגלה שניומן הוא כותב מדע בדיוני מפורסם ברשת בעוד ג'ורג' מתגרה מהספר "50 גוונים של אפור". בפרק אחר מתעצבן קריימר על קריימר אחר שמתחזה לו בטוויטר. אתם מוזמנים לעקוב.

הקטע שעשה לנו את השבוע: כש"אחוזת דאונטון" פוגשת את "שובר שורות"

סטיבן קולבר הציג השבוע סדרה חדשה מעשה ידיו שמשלבת בין שתי סדרות אהובות ומוערכות במיוחד: "שובר שורות" ו"אחוזת דאונטון". כך זה נראה כאשר בריטים מכובדים מבשלים מת' בחליפות יוקרה.

איזה פרק הייתם רוצים ש"סיינפלד" יעשו? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully