וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: שיר חדש לאורן ברזילי. האזינו

18.12.2012 / 9:10

אחרי ההצלחה של "ירח מר", משחרר איש מופע הארנבות של ד"ר קספר אורן ברזילי את "אל", סינגל שני ודובר עברית מתוך אלבום הסולו השני שלו שיצא בקרוב

יח"צ - חד פעמי
אורן ברזילי – אל (סינגל). צילום: אורן זיו ואורן ברזילי,
אורן ברזילי/צילום: אורן זיו ואורן ברזילי

אורן ברזילי, איש מופע הארנבות של ד"ר קספר, חוזר עם סינגל שני מתוך האלבום החדש שלו בעברית שעתיד לצאת בקרוב. אחרי "ירח מר" שזכה להצלחה ולהשמעות רבות, הוא משחרר את "אל", שיר תפילה שכתב ברזילי לבתו, אלה, ומתאפיין באותו צליל מלנכולי, חורפי, מתקתק ומנחם שהפך לסימן ההיכר בקריירת הסולו של ברזילי.

האלבום "ירח מר" שיצא בקרוב מגיע אלינו כשנתיים לאחר צאת אלבום הסולו הראשון של ברזילי, "Sorrow Demons Joy Blizzards", שהתקבל באהדה בקרב המבקרים והקהל. ברזילי הופיע לא פחות מ-250 פעמים במסגרת סיבוב ההופעות שליווה את אלבומו הקודם, חלק גדול מהן בביתו. האלבום נוצר בעקבות מחלת שרירים קשה בה לקה וממנה החלים. האלבום הנוכחי, בניגוד לקודמו, יכלול טקסטים על טהרת השפה העברית בלבד.

"הרבה פעמים שואלים אותי אם יש שיר שאני אוהב יותר מאחרים", אומר ברזילי. "אני יכול להגיד בודאות שאת 'אל' אני אוהב במיוחד. הוא נכתב במשך למעלה משבע שנים, כשכל שנה הוספתי שורה. זה שיר תפילה שנכתב עבור ואל בתי הקטנה אלה".

ברזילי יופיע ב-26.12 במועדון הסינקופה בחיפה, ב-30.1 במועדון הפרינג' בבאר שבע, ב-13.02 במועדון הספרייה באם הדרך וב-14.2 באוזן בר בתל אביב.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully