וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר: "יותר קל לנסוע לשוויץ לנגן מאשר לבוא לתל אביב". צפו

נועה רוזין

19.12.2012 / 16:42

אחרי שחרשו את אירופה וזכו להצלחה בין לאומית, עברי לידר וג'וני גולדשטיין מגיעים עם הרכב האלקטרו-פופ TYP להופיע בישראל, ומדברים על הקשר בין מוזיקה לאופנה. צפו

צילום: אבי כהן עריכה: אמיר קוטיגרו קריינות :נועה רוזין

אחרי שהוחתמו על ידי חברת יוניברסל וחברת לייב ניישן העולמית וחרשו את אירופה בסיבוב הופעות מצליח, TYP, הלא הם עברי לידר וג'וני גולדשטיין, מביאים סוף סוף את האלקטרו-פופ הסטייליסטי שלהם להופעה בישראל. לקראת המאורע, תפסנו אותם לשיחה בחדר החזרות על כתיבה בשניים, הצלחה בין לאומית והחזרה לארץ. "קצת יותר קל לנסוע נגיד לשוויץ לנגן מאשר לבוא לתל אביב לנגן", אומר לידר, "כי כאילו יש משהו בקהל הישראלי, שזה הבית שלנו – כאילו, אנחנו הכי רוצים שזה יהיה סופר מגניב. שזה יהיה מיוחד".

נושא נוסף שמעסיק לידר וגולדשטיין הוא הקשר בין מוזיקה לאופנה. "אנחנו חושבים שיש קשר הדוק", אומר לידר. "אני מלמד הפקה לפעמים, בכל מיני מקומות, ואחד הדברים הראשונים שאני שואל את התלמידים שלי זה 'מה המעצבי אופנה שאתם אוהבים?'"

ההופעה של TYP בישראל תתקיים ב-28.12 בשעה 22:00, באולפני ברודקאסט ברחוב המלאכה 11 בחולון, במסגרת שיתוף פעולה בין מועדון ההופעות תרבותא יקנעם לאולפנים - פרק ראשון במיזם בו יתועדו מופעים שונים במצלמות HD. זוהי הפעם הראשונה בה יופיעו TYP בישראל במופע אליו ניתן לרכוש כרטיסים. את הערב תפתח די.ג'יי דלית רצ'סטר.

מה דעתכם על TYP? דברו על זה בפייסבוק

וואלה! סלבס מחלקים כרטיסים חינם להופעה של TYP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully