וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": שמישהו ישים את אורי פסטר על מיוט

חגית גינזבורג

20.12.2012 / 0:05

אלי זולטא מפסיד במגרש הבית, מאיה, שרית וליאת בקרב אגו ואורי פסטר פשוט לא יודע לסתום את הפה. וגם – מתי ניסים הנהג מסדר לנו תרומת כליה? "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. אורי פסטר - מישהו צריך להגיד לו שלפעמים עדיף להיות יפה ולשתוק. או אפילו סתם לשתוק. הטיפים הבימתיים והאמנותיים שהוא מחלק בתוכנית מרגישים רלוונטיים כמו חותלות באוגוסט (או סתם, חותלות). האיש מצליח להתעלם באלגנטיות מהעובדה שמחוות דרמטיות הפסיקו להיות מגניבות פחות או יותר בפעם האחרונה שלייזה מינלי הצליחה להשתחל לתוך בגד גוף. להורות לשיר לשלוף פיסת נייר באמצע האיווליואיישן, להעמיד פנים שהוא קורא אותה ואז לקמט ולהעיף לקיבינימט – זה לוהט ומקורי כמו הבחירה של שרית לשיר את "Careless Whisper". בעונה הקודמת לפחות היה לו קץ' פרייז משעשע ("כן?"), אבל עכשיו מה? שמישהו יעשה לו מיוט, אנחנו מתחננים.

2. ניסים יש רק בחנוכה (1): נישאר עוד קצת עם דמויות השמנה, אה – סליחה, המשנה, של העונה. ניסים הנהג – כן, הוא שמן מאוד, גיחי גיחי – הגיע הזמן שמישהו ינקז את הידע של הבחור הזה לתוך אפליקציית אייפון או משהו. שמתם לב שהוא מסוגל להשיג כל דבר וכל אדם, לשלוף רעיונות ללוקיישנים בלי למצמץ ובאותו הזמן גם לשוט עם הלימוזינה בלוס אנג'לס בלי ג'י.פי.אס? הבנאדם הוא אשף הקומבינות האולטימטיבי, אז או שהוא הדון קורליאונה של הישראלים בלוס אנג'לס או שהוא פשוט גאון (או סתם, בואו נאמר את האמת, ישראלי אולטרה קומבינטור ממוצע). כך או כך, אם אי פעם נבקר באיזור ונצטרך משהו, איזה טיפ למסעדה שווה או תרומת כליה – אנחנו כבר יודעים למי לפנות.

3. ניסים יש רק בחנוכה (2): על תקן אורח ההפתעה של העונה קיבלנו הפעם עוד ניסים, את ניסים של ליאת, שנראה כמו אחיו האבוד של נאור ציון וכעת מסתבר כי מעולם לא עשה ממנה אישה הגונה, השם ירחם. שזה דווקא בסדר גמור מבחינת התוכנית, כי יש סיכוי שחתונת ההפתעה הזו שהוא מתכנן לה תצליח לייצר דרמה (למשל, כשהיא תגלה שהוא בחר בשבילה שמלת כלה על דעת עצמו). ומה הוא עשה עם חמשת הילדים? אנחנו מהמרים שקובי פרץ עושה בייביסיטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמת, מזכיר קצת את לייזה מינלי. אורי פסטר, מתוך "חי בלה לה לנד 2)/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. אין תרחיש צפוי יותר מהתפרצויות אגו כשמכנסים שישה טאלנטים תחת קורת גג אחת, ובכל זאת מפתיע לגלות עד כמה כוכבי העונה שלנו הם בסך הכל ילדים קטנים ומבוהלים שסובלים מחוסר ביטחון כרוני, וזקוקים כל הזמן לפידבקים ואישורים חיצוניים - אפילו כאלה שמגיעים מאורי פסטר. הסצנות שתפרו לנו השבוע מאיה, שנעלבה אנושות מאלי ושיר (אל תשאלו אותנו או אותם ממה בדיוק) ובהמשך השבוע שרית וליאת, שגילו למרבה אכזבתן שהנוכחות שלהן בפתיח התוכנית היא דלה משציפו, הן הוכחה לכך שהאגו מסובב את העולם. אולי במקום לשלוח לווילה כל מיני עיתונאיות, יח"צניות, במאי קליפים ומאמני כושר, הגיע הזמן לשלוח לשם פסיכולוג.

5. בדיוק כשהיה נדמה שהדברים מתחילים לעבוד לטובתו של אלי, עם כל מיני עיתונאיות זורמות ואירועים הוליוודיים שמאפשרים לו לשלוף החוצה את החמדנות הישראלית ולקחת כמה שיותר ממה שזה לא יהיה שמחלקים בחינם – בא סאז וניצח אותו במגרש הביתי, האיווליואיישן של הרוק. ללמדנו שהניצחון לעולם אינו מובטח לאיש וגם, בעיקר, שאלי לא צריך לנצח בשום דבר. הוא גם ככה עושה כל כך הרבה רעש שאף אחד לא מצליח לשמוע את מה שהשופטים אומרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפרצויות אגו. מאיה בוסקילה, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"לא נהניתי בכלל כי לא הבנתי את השפה, כולם שם דיברו אנגלית" (שיר, עדיין לא קולט כנראה איפה הוא נמצא)

"לפעמים אני גם בלתי נסבלת" (מאיה ברגע נדיר של מודעות עצמית)

"זה כמו שתיתן לשלמה ארצי לסלסל" (שיר מנסה להסביר לפסטר למה הוא לא יכול להיות הבחור הרע)

"את דווקא לא נראית שמנה" (פסטר חווה ביקורת מקצועית על ההופעה של ליאת)

"עד לפה הגעתי בשביל להגיד שאני חיה בסטייל? איזה סטייל?" (ליאת לא בדיוק מרוצה מהשורה שנתנו לה בפתיח)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה דעתכם על אורי פסטר בעונה השנייה של "חי בלה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully