וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי ניקח אל המקלט כדי שיבנו מחדש את התרבות?

21.12.2012 / 1:13

יום הדין כבר כאן, ועד חצות יש עדיין סיכוי שהעולם ייחרב, אבל אל חשש: בתוכנית שלנו כינסנו במקלט את יונית לוי, חיים כהן, גורי אלפי ואחרים כדי להציל את התרבות הישראלית

אם תחזיות בני המאיה נכונות, והעולם אכן ייחרב ב-21.12.12 הרי שלכל הפחות לוואלה! יש מקלט אטומי, וכשרוב האוכלוסיה תימחק, ואלו שיישרדו בקושי ילמדו אותנו איך באמת נראים זומבים – אל המקלט שלנו ניקח רק את מי שיוכל לכונן וליישב מחדש את האנושות הישראלית באופן המיטבי.

יונית לוי – המנהיגה

יונית לוי, חדשות ערוץ 2, ב"ועדת העורכים", נובמבר 2010. אורי לנץ
זומבי, פארלה איטליאנו? יונית לוי/אורי לנץ

אם אנחנו הולכים לנסות להחזיק מעמד עם בואו של יום הדין, רצוי שיוביל אותנו מישהו חזק, שקול ובעיקר רגוע. כשפרשי האפוקליפסה ידהרו לישראל, נראה כאן מהומות גרועות כמעט כמו בהשקה של H&M, אבל יונית לוי לא תמצמץ, ותפנה אל האומה באותה אינטונציה סמכותית ושלווה שבה היא מדווחת על שביתת האחיות. כזאת מנהיגה אנחנו צריכים ברגע האמת.

גורי אלפי – ליצן החצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שבטוח זה שאין כאן אף אחד מבת ים. גורי אלפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

את גורי אלפי ניקח כי מוכרחים שיהיה מי שאחראי על המורל, ושילגלג על אנסטסיה מיכאלי (תיכף נגיע לזה) – ולמרות שיש לנו תחושה שבשעות המצוקה גורי עשוי להתכנס בעצמו, הרי שאנחנו נדאג להוציא אותו מזה, כי אין היום מישהו שמצחיק אותנו יותר באילתורים, בחיקויים ובפרצופים שהוא עושה. האמת שאנחנו די מחכים לרגע הזה שבו נאמר "מזל שהצלחנו לבזוז את הסניף הנטוש הזה של האם.פם", רק כדי שהוא יענה "כן, אבל...".

רמטכ"ל - רוני דניאל

רוני דניאל. ברני ארדוב
לא לוקחים מפתח של נשקייה בלי אישור של חביתוש! רוני דניאל/ברני ארדוב

אחרי שהעולם ייחרב והציוויליזציה תתחיל להיבנות מחדש, השורדים יצטרכו מישהו חזק ואסרטיבי שלא פוחד לרוץ עם סכין בין השניים. בתור מישהו שקורא מגזיני אדריכלות רק כי זה עוזר לו לתכנן טקטיקות לוחמה בשטח בנוי, רוני דניאל הוא האדם המושלם לתפקיד – עם עבר צבאי וכמיהה עזה לעלות שוב על מדי ב', יהיה אפשר להפקיד בידיו את הנשק ולהציב אותו על מגדל השמירה – דרוך ומוכן להגנה מהפולשים, יהיו אשר יהיו. רק שיגיד אם הוא צריך שמישהו יחליף אותו לכמה דקות, אמנם אין מי שיעביר ביקורת, אבל זה ממש לא לעניין להשתין לתוך מימיה.

יורם זק – השר לעניינים אסטרטגיים

יורם זק. נמרוד סונדרס
אז... שנפלפל קצת את העניינים? יורם זק/נמרוד סונדרס

כל קבוצה שמנסה לשרוד צריכה איזה בר מוח שידע איך להשיג את הדברים שנחוצים לצרכי ההישרדות שלה, אם אפשר באמצעים קצת יותר מתוחכמים מלוחמה בידיים חשופות. האח הגדול הולך להיות ראש החץ הטקטי שלנו, המאסטר שמשיג אוכל ושתייה במניפולציות סבוכות ותמיד יוצא נקי; בשעות הפנאי, הוא יעביר לחבר'ה את הזמן עם תרגילי דינמיקה קבוצתית ומשחקי "נשיקה סטירה" לוהטים.

חיים כהן – שף האפוקליפסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמציצים רדיואקטיביים? אכלתי את זה בבית אמא. חיים כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האנושות החדשה והזעירה תזדקק למישהו שיצליח להאכיל אותה באופן סביר גם מרגבי עפר ונשורת גרעינית, ואם יש מישהו שיכול לעמוד במשימה הרי שזה האבא של "מאסטר שף" והאדם הכי קונסנזואלי בעולם – חיים כהן. כהן לא גדל על קציפות מולקולאריות של גוזלי מולארד, והבישול הביתי, החמים, המנחם, וכל שאר השמות המשונים ממשימות של "מאסטר שף" הוא ממילא כור מחצבתו הטבעי. כשנצטרך לחיות על תבשילי חובזה מבושלים על סיר במדורה – אנחנו רוצים את חיים כהן איתנו.

עמוס תמם – ראש משאבי העתודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעולם לא היה מוצדק יותר לומר - עמוס, תעשה לי ילד! עמוס תמם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש מישהו שבטוח שצריך להיות אחראי גנטית על הדור החדש של ילדי האפוקליפסה, הרי שזהו עמוס תמם. תמם הוכיח את עצמו בשנים האחרונות כאחד הגברים-גברים האמיתיים שעוד נותרו לנו, ואין בו דבר שאנחנו לא מחבבים – מיפי תוארו, דרך היותו גם רגיש וגם מסוקס, ועד קולו המשגע. כך שאם יש מישהו שנצוות כדי שיתרום מעצמו לטובת הילדים המשותפים עם אנסטסיה מיכאלי (תיכף נגיע לזה), הרי שאתה ראשון יא קזה!

אנסטסיה מיכאלי - הבייבי בו?מרית

חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי במסיבת סילבסטר במלון שרתון תל אביב, דצמבר 2011. שי אוקנין
כבר מדמיינים את הילדים המשותפים שלה ושל עמוס תמם? אנסטסיה מיכאלי/שי אוקנין

אוי, לא! העולם הושמד ולא נשארו ילדים. מה הטעם לשרוד אם אין עתיד? ובכן, מזל שאנסטסיה מיכאלי כבר לא בכנסת, ככה היא תוכל לעבוד בפס הייצור של הילודה, ולאכלס מחדש את העולם הנטוש, שיהיה בשביל מה ובשביל מי להתעורר בבוקר. למיכאלי יש כיום לוק לא רע ושמונה ילדים, מה שאומר שיש לה גם יכולת וגם מוטיבציה להקריב את רחמה למען מטרה נעלה. זה בסדר, נמצא כבר מישהו שידאג לבייביסיטר.

ירון לונדון – היועץ הלשוני והמומחה לשימור העברית

ירון לונדון. נמרוד סונדרס
פרשדונה זה במלעיל או במלרע? ירון לונדון/נמרוד סונדרס

כעם קטן ומוקף אויבים, אחת הדרכים היחידות להקים תרבות מתקבלת על הדעת אחרי הקץ היא לשמר את השפה העברית. ומי מתאים יותר למשימה מירון לונדון? גם כשנגן על עצמנו בחירוף נפש מפני פולשים ידאג לונדון להסביר לנו אם הסכין שאנחנו אוחזים הוא זכר או נקבה, וכשנרצה לשמור על בנות השבט מפני האפשרות שיאנסו וירצחו, הוא יזכיר לנו שההטיה המועדפת היא "תיאנסנה ותירצחנה". והיי, הוא הרבה יותר מגניב מאבשלום קור.

אמרו פעם ש"רק ליברמן מדבר ערבית", אבל היי – ליברמן לא שרד את סוף את העולם (שמעון פרס דווקא כן, אגב. אבל אבדו עקבותיו), לכן צריך מישהו שבאמת דובר ערבית. וגם דוקטור, כי מה נעשה אם למישהו תהיה דלקת גרון ונצטרך מומחה שיודע לייצר פניצילין מעובש של לחם? הו, כאן טיבי נכנס לתמונה – גם ידחוף מדחום לאן שצריך, גם יפטפט עם השכנים (במידה ויתגלו כאלה) וגם יבדר את רוני דניאל כשהוא משתעמם במגדל השמירה.

את מי אתם הייתם מצילים בסוף העולם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully