וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחזרה: ספי אפרתי מבצע את "Baker Street"

20.12.2012 / 0:09

הזמר, הבסיסט והקלידן הנחשב יבצע את להיט הסבנטיז של ג'רי רפארטי בערב "סוף העולם – תחיית המתים!" של מועדון האוזן בר בתל אביב, שיערך מחר לרגל התאריך המאיים 21.12.2012

עריכה: אמיר קוטיגרו

מחר, יום שישי המתהדר בתאריך האסתטי 21.12.2012, אמור להגיע העולם אל קיצו על פי הנבואה העתיקה והידועה של בני שבט המאיה. מועדון האוזן בר בתל אביב יחגוג את המאורע באירוע מיוחד שמעלה על נס את הצד החיובי של אחרית הימים – תחיית המתים.

עולם המוזיקה ספג בתקופה האחרונה אבדות רבות. גיבורי תרבות רבים הלכו לעולמם, רובם בטרם עת, ולפיכך ייערך ערב הצדעה לאותם כשרונות מוזיקליים אדירים שכבר אינם איתנו. בין היתר יבוצעו שירים של וויטני יוסטון, דונה סאמר, הבי ג'יז (לזכר בארי גיב שהלך לעולמו), הביסטי בויז (לזכר אדם יאוך, הלא הוא MCA) ועוד. השירים יבוצעו מחדש על ידי אמנים כמו עוזי (רמירז) פיינרמן, רם אוריון, צביקה פורס, אנטיביוטיקה, 1, 2 Many, דניאלה פיק, Billy and the Firm, TREE - וגם ספי אפרתי, המוזיקאי המגוון שמוכר כמלווה קבוע של אביב גפן ומוניקה סקס, ומעניק לנו הצצה בלעדית לביצוע שלו ל"Baker Street", להיט הסבנטיז הקלאסי של ג'רי ראפרטי שהלך לעולמו ב-2011.

ערב "סוף העולם – תחיית המתים!" ילווה בתקלוט מיטב להיטי המתים של משה מזרחי. הכניסה לערב תעלה 50 ש"ח (40 ש"ח בהזמנה מוקדמת) והדלתות תיפתחנה ב-21:30.

מה חשבתם על הביצוע? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ספי אפרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully