וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר העליב מתאגרף – והסתבך עם רפובליקת הפיליפינים

20.12.2012 / 13:12

הזמר הצעיר פירסם תמונות בחשבון האינסטגרם שלו שלועגות למני פקיאו, גיבור לאומי בפיליפינים, וכעת דורשים שבעה חברי קונגרס להחרימו במדינה

ג'סטין ביבר לא מפסיק להסתבך, ועלול להיות מוחרם בקרוב על ידי רפובליקת הפיליפינים. הסיבה: מוקדם יותר החודש פירסם ביבר בחשבון האינסטגרם שלו תמונות של המתאגרף הפיליפיני האגדי מני פקיאו שוכב על בטנו, לאחר שהפסיד בנוק-אאוט לחואן מנואל מארקז. התמונות בעלות האופי הלעגני כללו גרסאות היתוליות של המאורע, כולל תמונה בה מודבקת דמותו של סימבה מ"מלך האריות" מעל פקיאו, במחווה לסצינת מותו של מופאסה בסרט; וכן תמונה בה הודבקה דמותו של מייקל ג'קסון בתנוחה ההישענות המפורסמת שלו מהקליפ לשיר "Smooth Criminal", כפרודיה על רגע הנפילה של פקיאו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מני פקיאו עם סימבה בחשבון האינסטגרם של ג'סטין ביבר/מערכת וואלה, צילום מסך

מסתבר שהפיליפינים, שפקיאו הוא עבורם גיבור לאומי, לא לקחו ברוח טובה את ההומור של ביבר, ועלבונם הגיע עד למושב הקונגרס – בו חבר, אגב, גם פקיאו עצמו - שם דרשו לא פחות משבעה מחוקקים את התנצלותו של ביבר על התמונות "סרות הטעם", בטענה שאם לא יתנצל, על המדינה להחרימו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פקיאו פוגש את מייקל ג'קסון בחשבון האינסטגרם של ג'סטין ביבר/מערכת וואלה, צילום מסך

"ביבר היה צריך לדעת שפקיאו הגיע למעמדו הרם בזכות הרבה עבודה קשה, נחישות ואמונה באל", נכתב בהצהרה רשמית של חברי הקונגרס, "ושעל אף המעמד הזה הוא דוגמה ומופת לענווה ולכבוד גם בעת הפסד". הם הוסיפו כי לא רק פקיאו נעלב מן התמונות שפרסם ביבר, אלא כל האומה הפיליפינית.

ביבר עצמו, חובב איגרוף ידוע, התייחס לביקורת הציבורית ולאנשים שתוקפים אותו על פרסום התמונות בחשבון הסושיאל מדיה שלו, בהכריזו כי "אם הם היו ביליברס (הכינוי של ביבר למעריציו) אני יודע שהם לא היו פונים נגדי בגלל דיעה שלי על קרב איגרוף". פקיאו, מצידו, הצהיר כי יתפלל עבור ביבר.

עלבון מוצדק או הגזמה פרועה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully