וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הקומיקס: מי יהיה ספיידמן הבא?

הקומיקס החדש על איש העכביש דלף, ואם זה לא מספיק: בסרט החדש, דוד של פיטר פרקר יחזור לחיים. וגם - מי לעזאזל רוצה לצפות ב”המתים המהלכים” בשחור-לבן?

השבוע ייגמר ספיידרמן. נזכיר כי לאחר 700 גיליונות, החליטה חברת מארוול לבטל (באופן זמני, כנראה) את The Amazing Spider-Man - החוברת הפופולרית אודות איש העכביש, ולהחליף אותה בסדרה החדשה, Superior Spider-Man. הגליו האחרון יראה אור ב-26 בדצמבר, אך בינתיים, כמה מהעמודים שלו ותיאור גס הספיקו לדלוף. וזאת בעיה, כי בגליון הזה מגלים מי הוא איש העכביש החדש, או שמא פיטר פרקר נשאר בתפקיד.

דליפה כשבועיים לפני שהגליון מגיע לחנויות מצביעה על כך שמישהו שמעורב בהדפסת הגליון או בהפקתו הוא המדליף. ובמארוול כועסים נורא. דן סלוט, מי שכתב את הגליון, הביע את תסכולו בטוויטר, כשהוא מבקש מאנשים להימנע מספוילרים ולתת לו לספר את הסיפור כפי שזה היה אמור לקרות, דרך דפי הקומיקס.

המתים המהלכים יהלכו שוב, אבל בלי צבע. הרשת האמריקאית AMC הולכת לשדר מחדש את שתי העונות הראשונות של "המתים המהלכים" שוב, אבל הפעם בשחור לבן. לא מדובר בהחלטה שנועדה לקסום לאותם האנשים להם עדיין אין מסך צבעוני (זה ארה"ב, בטוח יש כאלה), כי אם בבונוס עבור חובבי הקומיקס, שהינו שחור-לבן.

ההחלטה מגיעה לאחר תגובות נלהבות לגרסת שחור-לבן של הפיילוט, אשר צורפה לגרסת הבלו-ריי של העונה הראשונה והוקרנה במהלך הקיץ גם בטלוויזיה.

אם כבר בספיידרמן ודברים שאינם קומיקס עסקינן, הדוד בן חוזר ב"ספיידרמן המופלא 2". מרטין שין אישר כי הוא ישתתף בסרט החדש, שאמור לצאת לאקרנים במהלך 2014. לדבריו, אין לו עדיין מושג מה התפקיד. יש לנחש, עם זאת, שהדוד של פיטר פרקר לא חוזר לתחיה.

הדוד בן הוא אחת מאותן הדמויות שנחשבות לחלק קריטי בסיפור ההצגה של הפיכת פיטר פרקר לאיש העכביש, אך בדרך הוא נדרש, ובכן, למות. אחרי הכל, אם לא ימות, איך יוכל פרקר ללמוד שעם כוח רב מגיעה גם אחריות רבה? האמת היא שיש לא מעט דרכים, אבל בכל זאת, הדוד בן חייב למות. ואז לחזור לסרט ההמשך.

במהלך שני העשורים האחרונים, מפיקה חברת הקומיקס Dark Horse חוברות על פי זיכיון מהיקום של "מלחמת הכוכבים". בשנה הבאה זה, ככל הנראה, עומד להיפסק. הבלוג Blue Sky Disney מדווח כי בעקבות הרכישה של יקום מלחמת הכוכבים בידי דיסני (כחלק מהרכישה של חברת Lucasfilm) לא יחודש הזיכיון של דארק הורס.

במקום זה, מי שיחל להפיק את החוברות של "מלחמת הכוכבים" היא חברת קומיקס ששייכת גם היא לדיסני - מארוול. לא ברור עדיין איך היקום של סטאר וורס יהגר למארוול - האם כישות נפרדת או שמא אי שם ב-2015 אנחנו נראה את בובה פט מנסה לתפוס את ספיידרמן ואת לוק סקייווקר מצטרף לאוונג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully