וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ביונסה וג'יימי פוקס קוראים לחקיקה נגד נשק

22.12.2012 / 2:41

למעלה מ-40 ידוענים השתתפו בסרטון התומך בהגבלה חקיקתית של נשיאת נשק בארצות הברית. במקביל, מסיבת עיתונאים האשים ארגון הרובאים הלאומי את התקשורת באלימות המשתוללת

שבוע לאחר טבח הילדים בקונטיקט, גם לסלבריטאים יש מה לומר: סרטון חדש של ה-MIAG, התאגדות של ראשי ערים בארצות הברית נגד נשיאה בלתי חוקית של נשק בהנהגת ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומבג, מציג קבוצה גדולה של ידוענים אמריקאים הקוראים לקדם במהרה את החקיקה המגבילה נשיאת נשק בארצות הברית. בסרטון משתתפים בין היתר ביונסה, ג'ניפר אניסטון, ג'יימי פוקס, קונאן אובריאן, וויל פארל, קמרון דיאז ועוד רבים. בין היתר מונים המשתתפים בסרטון את כל המקומות בהם התרחשו אירועי טבח המוני בארצות הברית. יש לציין כי נשיא ארצות הברית ברק אובמה הבטיח שהצעה לרפורמה בחוקי הנשק תגובש עד חודש ינואר הקרוב.

תזמון השחרור של הסרטון ככל הנראה אינו מקרי – הוא צץ כמעט במקביל למסיבת עיתונאים שערך ארגון ה-NRA, ארגון הרובאים הלאומי בעד זכות האזרח לשאת נשק בארצות הברית, שמצוי תחת מתקפה תקשורתית בשבוע האחרון, ובחר לתקוף דווקא את התקשורת במעמד, בטענה כי היא מאדירה אלימות. "המדיה מנציחה את הרעיון שעוד איסור אחד על נשיאת נשק – או עוד חוק אחד שנכפה על אזרחים טובים ושוחרי שלום – יגן עלינו היכן ש-20 אלף חוקים אחרים נכשלו", אמר במסיבת ויין להפייר, סגן נשיא הארגון.

מה דעתכם על הסרטון? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully