וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יגלם את איווט ליברמן ב"ארץ נהדרת"? יש לנו כמה הצעות

23.12.2012 / 1:11

תוכנית הסאטירה של קשת חוזרת ואסי כהן מגיע רק כאורח ואולי לא יהיה מי שיחקה את ליברמן. וואלה! תרבות מגישה מספר הצעות ליהוק - חקיין דיקטטורים, עוז זהבי ועוד

ברונו גנץ, שגילם את אדולף היטלר ב"הנפילה"

אחרי "היטלר מחפש חניה" ושאר הפרודיות, ברונו גנץ הפך לפרצוף מוכר בלא מעט בתים, מה שיקל על כניסתו לפאנל של מדורת השבט הסאטירית. מספרים שלתפקיד של היטלר (אסור להשוות, מותר להזכיר) הוא התכונן במשך חודשים רבים, ואין ספק שהכניסה לחליפה של ליברמן תהיה לא פשוטה. אבל אחרי שכבר גילם פוליטיקאי חזק, דומיננטי ועקשן אחד, לא נראה לנו שתהיה לו בעיה לעשות זאת שוב.

גראמפי קאט

טריילר גראמפי קאט. צילום מסך
טריילר גראמפי קאט/צילום מסך

רגע, ואם ליברמן הוא בעצם האיש הכי חמוד בישראל ואף אחד לא שם לב בגלל שהוא רוטן? הרי זה מה שקרה לגראמפי קאט (או בשמה האמיתי: טארד), חתולת השנה באינטרנט, שרק בגלל הפרצוף הלא מרוצה שלה כולם טעו לחשוב שהיא כועסת (וגם הגדירו אותה כזכר, אבל זה כבר סיפור אחר). אם גראמפי קאט תגלם את ליברמן, החמידות תשפר את התדמית שלו בקרב מתנגדיו (שמאלנים תל אביבים שעפים על חתולים) והפרצוף הזועף ישמר את האמינות שלו בקרב אלה שבכל אופן יצביעו לו (אנשים שמגדלים כלבים שאוכלים כלבים אחרים בשדרה).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ג'יימס גנדולפיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כוכב "הסופרנוס" הגיע לישראל כדי לעשות פרסומת ל-yes, אולי הוא יוכל לעשות גיחה נוספת כדי להצטרף ל"ארץ נהדרת". גם ככה בארצות הברית עסוקים בחופשת הכריסטמס ואין לו משהו טוב יותר לעשות. תוסיפו לכך את העובדה שהוא גילם באופן נפלא איש משפחה ומאפיונר (אסור להשוות, מותר להזכיר) ובכלל יש לכם כאן ליהוק מנצח, שלא לדבר על העובדה שאין צורך בסטיילינג מחודש ושהוא יכול להביא את הבגדים מהסט של הסדרה שעשתה אותו.

עוז זהבי

עוז זהבי. GettyImages
צילום: יח"צ/GettyImages

מספרים ש עוז זהבי הוא שחקן טוטאלי, שנותן את הנשמה ומקריב את כל כולו עבור התפקיד. הנה ההזדמנות להוכיח את זה - פעם הוא היה שמנצ'יק, ואנחנו מוכנים לתת לתת כליה כדי לדעת מה הוא יעשה כדי להיכנס לדמות מבחינה חיצונית. ובואו נפסול לו מראש את האפשרות לחליפת שומן. בהצלחה, קיד.

סמובר

סמובר. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

זוכרים את נאום הכסא הריק של קלינט איסטווד בוועידה הרפובליקנית, כשבמאי הקולנוע שוחח עם כסא אותו המשיל לברק אובמה? סוכנות החפצים שייצגה את הכסא המפורסם, שהפך מאז לסטאר ולא נותן לאף אחד לשבת עליו, המליצה על סמובר לגילום ליברמן. הוא מהודר, מגיע מרוסיה, עשוי ממתכת ורותח בטירוף.

הכתבה הינה סאטירית ואין בכוונתה לפגוע באיש

למי אתם הייתם נותנים את תפקיד ליברמן? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully