וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם נסרין קדרי

24.12.2012 / 1:10

נסרין קדרי, שהיתה אחת משני הזוכים בגמר העונה השנייה של "אייל גולן קורא לך", בוחרת חמש תחנות מוזיקליות שעיצבו את דרכה - מאום כולתום, דרך מריה קארי ועד שרית חדד

אום כולתום - "סירת אלחוב"

אום כול תום לא הוציאה בימי חייה אלבומים, היא הוציאה סינגל אחת לשבוע בערך. אני מאוד אוהבת אותה והושפעתי ממנה רבות במהלך חיי. קשה לי להגיד אם הושפעתי מסיפור חייה הטראגי שקוסם לי במידה או רק מקולה ששובה כל מי שנחשף אליו. היא היתה אגדה בחייה והיא אגדה גם במותה.

בחרתי בשיר הזה שהוא שיר קצת פחות מוכר מכל שיריה אבל אני באופן אישי מאוד אוהבת אותו ומתחברת לטקסט, הוא מדבר על אהבה גדולה ומובן מסוים מזכיר לי אהבה שהיתה לי פעם בחיי. כמובן שגם את "אינתה עומרי" - אי אפשר להזכיר את שמה בלי להזכיר את השיר המדהים הזה.

שרית חדד - "אשליות מתוקות"

זהו אלבומה האהוב עליי של שרית חדד שהיא בעיניי זמרת ישראלית מדהימה עם קול גדול ונשמה. באלבום זה יש המון להיטים שהופכים אותו לאלבום גדול כמו: "יאללה לך הבית מוטי", וכמובן "כשהלב בוכה" שאותו גם ביצעתי בתוכנית ועליו זכיתי לביקורות טובות. אני מאוד אוהבת את השיר הזה שבעיניי הפך להמנון אמיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עבד אל-חלים חאפז - "צוואח" ("הנודד")

גם זמר זה לא הוציא אלבומים במהלך חייו ונחשף בעיקר בהופעות חיות, אך שיריו מוכרים מאוד והוא נחשב לאחד מגדולי הזמרים במצרים עד היום הזה. "צוואח" הוא שירו האהוב עליי, אני מבצעת אותו בהופעותיי, וגם בתוכנית "אייל גולן קורא לך" ביצעתיו. ביצוע שלי אף זכה לרמיקס של עופר ניסים והוא ניגן אותו במצרים מול קהל של 40 אלף אנשים כאשר חימם את מדונה.

מריה קארי – "Dream Box"

אני מאוד מתחברת למריה קארי של שנות ה-90, ובעיקר לשיר "Hero". למריה קול מדהים ונוגע ואני מודה שאני מתחברת למוזיקה שלה מתחילת הדרך יותר מאשר עכשיו. השיר "Hero" הוא שיר שאני מאוד אוהבת. אני חושבת שלכל אחד יש את הגיבור הפנימי שלו שמציל אותו ועוזר לו כשהוא צריך. כולנו צריכים להאמין בעצמנו ולמצוא את הכוח להגשים את חלומותינו, לי זה קרה ב"אייל גולן קורא לך" וקורה בימים אלו עם השלמת ההקלטות לאלבום הבכורה שלי שעתיד לצאת בקרוב.

אייל גולן – "נגעת לי בלב"

אני מעריצה מושבעת של אייל גולן, גדלתי על שיריו, אני מכירה את כל האלבומים והבחירה כאן היתה מאוד קשה. בחרתי להתייחס דווקא לאלבומו האחרון, "נגעת לי בלב". אלבום זה מכיל כל כך הרבה להיטים ושירים מגוונים,החל משיר רטרו מזרחי אמיתי ועד שיר מקהלה כמו "מנגינה" ועוד ועוד. באלבום זה אני בעיקר אוהבת את השיר "מלך מלכי המלכים" שעבורי משמש כתפילה אמיתית. שיר זה מחזק אותי תמיד, אני מאוד מאמינה בכוחה של המוזיקה ושירים אלו מוכיחים כי אני צודקת.


בימים אלו מוציאה נסרין את הסינגל שלה "אנא בחיבק", שנכתב והולחן על ידי רותם כהן

אוהבים את התחנות המוזיקליות של נסרין קדרי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully