וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החדשה של yes דוקו: סטארט-אפיסטים ומחאה חברתית

23.12.2012 / 15:59

ערוץ yes דוקו משיק עונת שידורים חדשה שתכלול הפקות מקור, התייחסות למחאת האוהלים וסרטי רכש זוכי פרסים. בנוסף, מרחיב הערוץ את היקף פעילותו ועובר לשדר 24 שעות ביממה

לקראת השנה החדשה, הכריז ערוץ yes דוקו על השקת עונת שידורים חדשה, שתכלול פרויקטים דוקומנטריים מקוריים וסרטי רכש, וכן וקמפיין טלוויזיוני שילווה את עלייתן של ההפקות לאוויר.

ב-30 בדצמבר תעלה לשידור יומי (כל ערב ב-19:50 וב-21:50), סדרה של 20 סרטים קצרים בני 10 דקות כל אחד בשם "ה?ת?פ??כ?חות". הפרויקט, במימון משותף של yes דוקו והקרן החדשה לקולנוע ולטלוויזיה הוא המשך ישיר לסדרת סרטי "התעוררות" ששודרו בקיץ של המחאה החברתית, והביא נקודת מבט יומית של יוצרים דוקומנטריים על המתרחש. בין הסרטים הזכורים של הפרויקט: "רני רהב", "מנטליות רוסית", "חיפה כימיקלים", ועוד. בסדרה החדשה יוצאים יוצרי "התעוררות" - טלי שמש ("זהב לבן, עבודה שחורה"), אסף סודרי ("שביתה") ועוד רבים - לבדוק מה השתנה ומה הן בפועל תוצאות "האביב הישראלי" שהוציא לרחובות יותר מחצי מיליון איש. בפרויקט לקחו חלק במאים שונים, ביניהם רן טל ("ילדי השמש", "גן-עדן"), ראובן ברודצקי ("הום מובי" - זוכה דוקאביב 2012), שירלי ברקוביץ' ("שקרים בארון"), מויש גולדברג ("אסי דיין: החיים כשמועה"), דניאל סיון ויוסי בלוך ("סיליקון ואדי"), ארי ליבסקר ("סטאלגים"), ליאור קאופמן ("גבעות גורל"), ועוד.

הסרט על רני רהב בסדרת "התעוררות":

פרויקט חדש נוסף הוא "הילדים שלנו: אנתולוגיה משפחתית" שיחל את שידורו ב-2 בינואר. זהו אוסף של סרטים ישראליים חדשים המטפלים בסוגיות משפחתיות: הורים, ילדים, זהות ובחירות בתא המשפחתי. בין סרטי האנתולוגיה ישודרו "שקרים בארון", של שירלי ברקוביץ'; "אבא, אמא, התאסלמתי", של ענת תל; "אנה אהובתי", של נילי טל; ו"השיעור" (שזכה בפרס סרט התעודה הטוב ביותר בפסטיבל חיפה 2012) של ענת צרויה.

בפברואר, במסגרת ספיישל דוקו-נומיקס השנתי, תעלה "סיליקון ואדי" – סדרת מקור חדשה בת ארבעה פרקים שמביאה את הסיפורים מאחורי האקזיטים הישראליים הגדולים. בהמשך העונה תשודר הסדרה "איכילוב", שליוותה במשך שנתיים רופאים בבית חולים. כמו כן ישודרו הסרטים "גן-עדן" של רן טל, זוכה פרס הבימוי בפסטיבל ירושלים האחרון; ו"ספורים", זוכה תחרות פרסי הקולנוע הדוקומנטרי בקטגוריית סרט הביכורים.

בין סרטי הרכש הבולטים שיעלו בתחילת השנה כלולים "מלכת ורסאי", זוכה פרס הבימוי בפסטיבל סאנדנס האחרון, "המדרגות 2: הצ'אנס האחרון", "העולם לרגליה", זוכה פסטיבלי טרייבקה ו-HotDocs האחרונים, ו"עיתונאי המלחמה" - סידרה חדשה מבית HBO מאת במאי הקולנוע מייקל מאן ("היט"). בנוסף לכל אלה, מרחיב הערוץ את היקף פעילותו, ומעתה ישדר 24 שעות ביממה.

מה דעתכם על לוח השידורים החדש? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • yes דוקו
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully