וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: תערוכה של שירזי בבית העיר בתל אביב

23.12.2012 / 20:52

"חותמת לילה", תערוכה שתחתום את שנת האופנה של בית העיר בתל אביב, מתחקה אחר דמותו של אגדת חיי הלילה שמעון שירזי. בערב הפתיחה תשתתף אמנדה לאפור

בנובמבר 2011 הכריז בית העיר בתל אביב על על שנה של אופנה בה מתארחים מעצבי אופנה ואמנים מרכזיים לצד מעצבים ואמנים ישראלים במטרה לחקור את מקומה של האופנה בחיי היומיום שלנו. כעת מגיעה לבית העיר "חותמת לילה", תערוכה שתחתום את השנה המיוחדת, ושמה במרכזה את אגדת חיי הלילה התל אביבית, שמעון שירזי. באירוע פתיחת התערוכה, יארח המוזיאון במיצגים חיים את אייקון חיי הלילה והאופנה אמנדה לאפור, הרקדן הספרדי לה מנור ועוד רבים. על המוזיקה באירועה יהיו אחראים אסי קוג'ק, טל כהן, מוטי S ועוד.

דרך סרטים, מוצגים, פרטי אופנה ושפה ויזואלית ייחודית תחשוף התערוכה את פעילותו הסוערת של שירזי, המתקיימת למעלה משני עשורים. שירזי, בעל הליין המצליח FFF מזה 20 שנה, היה החלוץ שהרחיב את המסיבות של תרבות הגייז בתל אביב למגוון קהלים - סטרייטים, הומואים, אנשי אופנה, אמנות, מרכז ושוליים. את צעדיו הראשונים בחיי הלילה התחיל בסוף שנות השמונים במסיבות במועדון הברדרס (לשעבר הפינגווין), ומאוחר יותר ב-play room באלנבי 58. עם ההצלחה הגדולה של המסיבות אותן הגה ויצר, עבר שירזי בהדרגה למועדונים גדולים יותר ויותר, כשהוא משתף פעולה עם מיטב המועדונים בעיר, ביניהם ה-TLV והאומן 17 בתל אביב ובירושלים. בשנות ה-90 עבד שירזי עם מיטב הצלמים, בינהם יקי הלפרין, בן לם וסמי בנגד.

בתערוכה בבית העיר יוצגו סרטים, צילומים ומוצגים משיתופי הפעולה של שירזי לאורך השנים עם עשרות אמנים, מעצבים, אנשי אופנה ומוזיקאים - שחלקם הגדול אף התגלה לראשונה במסיבות - ביניהם מיכל הלפמן וצוות יבחוש, אורי גרשוני, דויד עדיקא, רון קדמי, יניב אדרי, דנה אינטרנשיונל, פיני סילוק, מיקי בוגנים ועוד. את התערוכה ילווה פסקול מוזיקלי של מיטב הדי.ג'ייז שניגנו במסיבות, החל מאסי קוז'אק וטל כהן ועד דיפ דיש, ג'וש וינק, טיגה ועוד. כמו כן, יוצגו בגדים מהמסיבות החל משנות ה-90 בעיצובו של דני בר שי ומהשנים האחרונות בעיצובה של קיי לונג, ושיתופי פעולה חדשים, דוגמת סרט שיוצר הצלם דוד עדיקא המלווה את שירזי ברחובות תל אביב.

אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים ביום ב', 7 בינואר, בשעה 20:30, בבית העיר, ברחוב ביאליק 27 בתל אביב. הכניסה לערב הפתיחה חופשית. ביום שלישי, 8 בינואר, בשעה 20:30, יתקיים בבית העיר מפגש אמן בהשתתפות שירזי, אמנדה לאפור וצוות FFF, שהכניסה אליו תעלה 10 שקלים.

מצפים לתערוכה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully