וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקאסט של "ארץ נהדרת" משתולל על הסט

נועה רוזין

24.12.2012 / 14:40

פגשנו את כוכבי "ארץ נהדרת" לשיחה חסרת מעצורים לרגל העונה החדשה - קיציס חושף בדיחות פנימיות, מריאנו מפרגן למרגול וברלד לא מחמיץ הזדמנות להציג את הישבן לראווה

מראיינת: נועה רוזין, צלם: אבי כהן, עורך: אמיר קוטגירו

"ארץ נהדרת", תוכנית הסאטירה של קשת, חוזרת הערב (שני) בעונתה העשירית עם הקאסט הקבוע, שכבר נמצא בעיצומה של העבודה על התוכנית הראשונה. לכבוד המאורע, פגשנו אותם מאחורי הקלעים לשיחה על מה שהיה לנו עד עכשיו. קיציס לא מאמין לפוליטיקאים שפירגנו על החיקוי שלהם, מריאנו נזכר בטלפון המפתיע שקיבל ממרגול, עלמה זק מונה את החברים שעזבו, יובל סמו מספר על השיחה שקיבל מההורים אחרי התוכנית הראשונה בהשתתפותו ורק ברלד עושה את מה שהוא הכי אוהב – חושף את הישבן.

לקאסט הקבוע של "ארץ נהדרת" תצטרף השנה ליאת הר-לב כאורחת קבועה. אסי כהן, שעזב את התוכנית בתום עונתה השמינית, יחזור לתוכנית הפתיחה עם חיקוי אביגדור ליברמן המפורסם שלו. נוסף לאלה תעלה במסגרת התוכנית סדרה חדשה בשם "בקיצור", אותה מביים וניה היימן, שהתפרסם בזכות קליפים ויראליים רבים, כשבתפקיד גיבור הסדרה מככב רועי כפרי ("חתולונובלה", "ניצה ולחם" ועוד). עוד לוקחים חלק בהפקת הסדרה גון בן ארי, ליהוא רוטר ונתן שוטפלנד.

מחכים לעונה החדשה של "ארץ נהדרת"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ארץ נהדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully