וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש העליון על אייל שני: "אנו בדעה שצריך להגיע להסדר נושים חדש"

24.12.2012 / 14:27

נשיא ביהמ"ש הסכים כי נחוץ הסדר חדש בענייני שני וקבע כי דיון יתקיים בעוד 45 ימים. "אני שמח שבית המשפט העליון קבע שיש להגיע להסדר נושים, דבר התואם את רצוני", אמר שני

בדיון שהתקיים בבית משפט העליון בעניין חובותיו של המסעדן ושופט "מאסטר שף" אייל שני, החליט בית המשפט כי ייקבע דיון נוסף בעוד 45 יום, ותוך 25 יום יוצע הסדר נושים חדש. "ראוי לקדם הסדר נושים בדרך הזו", נאמר על ידי נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס.

לשאלת השופטים אמר עורך דינם של הנושים: "בקופת פשיטת הרגל יש 1,440,00 שקלים. סך תביעות החוב שאושרו עומדות על 3,629,199 ללא מס הכנסה, נוסף על 1,422,719 שקלים נכון ל-2003".

נשיא בית המשפט העליון גרוניס אמר בתגובה לקבלת הכנסותיו של שני: "אנו בדעה שצריך להגיע להסדר נושים חדש".
בא כוחו של שני ענה שמרשו "ישמח מאוד להציע הסדר חוב חדש ובתוך שלושה ימים ניתן להציע הסדר נושים חדש".

מרדכי האן מרקוביץ וארז חבר, עורכי הדין המייצגים את הנושים, הוסיפו בדיון כי: "אנו יודעים בדיוק כמה החייב מרוויח וכמה הוא אמור להרוויח בשנים הקרובות כך שאין טעם אם הולכים להסדר חדש ללכת שוב לשיטת הסאלמי".

אייל שני מסר: "כל מה שרציתי זה להשאיר את הפרק הזה מאחורי ולשלם את חובותיי. אני שמח שבית המשפט העליון קבע שיש להגיע להסדר נושים, דבר התואם את רצוני. אני מודה למשפחתי ולציבור הרחב על התמיכה שתמכו בי במהלך כל תקופה האחרונה".

מוקדם יותר החודש ניצל שני ברגע האחרון ממאסר, לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב פסק כי עליו להחזיר סכום של 189 אלף שקלים באופן מיידי, ולא יישלח לכלא. שני עירער לבית המשפט העליון שהעניק לו הארכה, ולבסוף הצליח לגייס את הסכום ולהחזירו בזמן.

תיק פשיטת הרגל של שני נפתח בשנת 2003 לאחר שנקלע לחובות כבדים. לפני כשנה וחצי ביקשו הנושים לבטל את הסדר הנושים שנחתם עם שני, ובית המשפט קבע שעליו לשלם בכל חודש 25 אלף שקלים. זאת, בנוסף לרווחיו מתוכניות הטלוויזיה בהן הוא משתתף, המועברים לידי הנושים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully