וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הקלעים: מה גרם לסכסוך בין המנהלות של ריטה?

24.12.2012 / 16:48

אשת יחסי הציבור רונית ארבל הפסיקה את עבודתה עם הזמרת בשל חילוקי דעות עם מנהלתה, רוני ארדיטי, זאת לאחר התבטאויות קשות. וגם: איך כל זה קשור לעברי לידר?

אחרי כעשור של עבודה משותפת, התפצלו היום דרכיהן של הזמרת ריטה ושל אשת יחסי הציבור הוותיקה רונית ארבל, כשהנסיבות לפרידה טמונות ככל הנראה בסכסוך בין ארבל לבין רוני ארדיטי, המנהלת האישית של ריטה מטעם חברת פיסטוק אמנים. השתיים עבדו עם הזמרת במקביל, כאשר לכל אחת תחומי אחריות נפרדים בפעילותה השוטפת של הזמרת.

בהודעה שיצאה היום (שני) ממשרדה של ארבל נכתב ש"הסיבה להפסקת העבודה נובעת מחילוקי דעות עקרוניים בין רונית ארבל לרוני ארדיטי", זאת לצד תגובה חריפה ולא אופיינית מצד ארבל: "קנאה וצרות עין אף פעם לא היו חלק מהאג'נדה המקצועית שלי ולצערי הם אלה שהובילו לפרידה ביני לבין ריטה אהובתי לעד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיר פרידה. ריטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"די ברור שזה מימי עברי לידר"

לצד חוסר הסכמה מקצועית בין ארבל וארדיטי, גורמים בתעשייה מייחסים את עזיבתה של ריטה את ארבל לעובדה שבחודש מאי האחרון התפצלו דרכיהם של ארדיטי ועברי לידר (לאחר למעלה מעשור - נ.ה). יחסי הציבור של לידר מנוהלים על ידי רונית ארבל, כשבמקביל היא לוקחת חלק מרכזי בניהול הרכב האלקטרו-פופ שלו ושל ג'וני גולדשטיין, TYP.

"די ברור שזה מימי עברי לידר. עברי עזב את רוני (ארדיטי - נ.ה) בעקבות היחס המועדף שהיא נתנה לריטה", אמר לוואלה! תרבות גורם בכיר בתחום יחסי הציבור וניהול האמנים. "הוא הבין שריטה היא הבייבי שלה והחליט להמשיך עם רונית, מה שגרם לאווירה קשה בין שתי המנהלות".

במקביל לקרע בין השתיים, להקת כנסיית השכל שמנוהלת על ידי ארדיטי, נמצאת תחת טיפול יחסי הציבור של ארבל, כך שלא ברור בשלב זה אם עזיבתה של ריטה את ארבל הינה הצעד האחרון במערכת היחסים העכורה בין השתיים, או שישנם עוד קלפים שטרם נשלפו ועשויים להחריף את הסכסוך.

ארבל סירבה למסור פרטים נוספים מעבר להצהרה הרשמית.

ממשרדה של רוני ארדיטי נמסר: "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully