וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: דורית ראובני חוזרת עם שיר חדש. האזינו

25.12.2012 / 0:30

"איך לעבור את החיים", סינגל ראשון מתוך אלבום אוסף משולש של ראובני, הולחן על ידי חווה אלברשטיין. "עכשיו יוכלו לעשות קאברים שלי בלי לחפש ביוטיוב", היא אומרת בחיוך

יח"צ - חד פעמי
דורית ראובני. זיו שדה,
דורית ראובני/זיו שדה

קולה של דורית ראובני מלווה את עולם הזמר העברי כבר למעלה מ-40 שנה. ראובני פרצה לראשונה לתודעה כסולנית להקת פיקוד מרכז, והיא חתומה על ביצועים לקלאסיקות רבות, ביניהן "יש פרחים", "היום היום", "האיש מן הבקעה", "מסביב למדורה", "אדם צובר זכרונות" ועוד.

ראובני, שעבדה לאורך השנים עם מיטב היוצרים והמבצעים בארץ (מוני אמריליו, יאיר רוזנבלום, דודו זכאי, הפרברים, אילן וירצברג, עוזי חיטמן ז"ל ועוד) החליטה להוציא את האוסף המשולש "אדם צובר זכרונות", שיאגד את מיטב שיריה לאורך השנים, לרגל יום הולדתה ה-60 שיתקיים בחודש ינואר הקרוב. האוסף יכלול גם שני שירים חדשים; הראשון ביניהם שרואה אור הוא "איך לעבור את החיים", שנכתב על ידי מאיר גולדברג והולחן על ידי חוה אלברשטיין.

"החלטתי להקל על כולם ולהוציא אלבום אוסף המונה 67 שירים. עכשיו יוכלו לעשות קאברים שלי בלי לחפש ביוטיוב – לידיעתכם, שרית חדד, אברהם טל, עופר לוי וכל היתר" עוקצת ראובני בחיוך.

"חוה אלברשטיין היתה ועודנה הדוגמה והמופת עבורי כאמן מבצע", מספרת ראובני על הבחירה לשתף פעולה עם אלברשטיין בשיר החדש. "לשיר את שירו היפה והריאליסטי של מאיר גולדברג בהלחנתה – זוהי החותמת ליכולתי לתרגם את כוונתה". את האוסף המשולש תחגוג ראובני במופע מיוחד שיתקיים ב-29 בינואר במועדון צוותא בתל אביב. בין היתר יתארחו במופע דוד זכאי, אורי הרפז ובתה של ראובני, מור מנדל.

מה חשבתם על השיר החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully