וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע המחווה המיוחד לציון יום הולדתו של בוב מארלי חוזר

26.12.2012 / 0:28

הפסטיבל יציין את יום הולדתו ה-68 של אשף הרגאיי שהמוזיקה שלו ממשיכה להדהד אצל מעריצים בכל רחבי העולם. בין המשתתפים: קרולינה, תומר יוסף, חגית יאסו ועוד

כמיטב המסורת, גם השנה מתאגד מקבץ מכובד של זמרי ונגני הסצינה המוזיקלית המקומית לערב שכולו מחווה לסאונד הג'מייקני ולאחד מהכוכבים הגדולים שלו, אמן הרגאיי בוב מארלי. הפסטיבל שיתקיים ב-7 וב-9 בפברואר במועדון הבארבי בתל אביב, יציין את יום הולדתו ה-68 של מארלי ובין היתר יופיעו בו קרולינה, תומר יוסף, מוקי, גל תורן (מרסדס בנד), אקסום, עמרי גליקמן (התקווה 6), חגית יאסו, גילי יאלו (זבולון דאב סיסטם), שלם וגובר (מלכה באיה), גדי אלטמן, אוריג'ה (ג'יי ויוז), אליעד נחום, וילסון, סיס, סולג'יי, שירה חן, אודליה, איקי לוי, ארלה (שיבת ציון), הילרי סרג'נט, ניר גבר, דין כרמל, לירן אורפז (קוזמו). הלהקה שתלווה את האמנים השונים על הבמה תכלול את עמית שגיא, גדי אלטמן, נדב ברק, מיכאל אבגיל, אלון רדעי, אוריה גזית, עונגי ציזלינג, שירה חן וגילי בורשטיין.

מארלי שינה את פני העולם המוזיקלי כשהביא לעולם את בשורת הרגאיי והראסטה על שלל גווניה ותת-הז'אנרים שהתפתחו ממנו שומרים על מקומו המכובד עד היום. יום הולדתו של מארלי הוא יום חג אצל מעריציו, ולפני שמונה שנים הוחלט לערוך את החגיגות גם בישראל; מאז הפך האירוע למסורת בהשתתפות מיטב האמנים מכל הז'אנרים המוזיקליים בארץ.

כרטיסים לפסטיבל עולים 100-130 ש"ח וניתנים לרכישה באתר מיסטר טיקט.

  • עוד באותו נושא:
  • בוב מארלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully