וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": שבוע של אירועים דרמטיים

חגית גינזבורג

27.12.2012 / 1:50

חתונת השנה, התקף הזעם של שיר לוי, הביצוע האדיר של מאיה, ההתאוששות של זולטא והחמ"ל של קובי פרץ ומושיק עפיה סוגרים לנו שבוע סוער במיוחד. "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. הרבה מאוד אירועים דרמטיים השבוע, אולי אפילו קצת יותר מדי בשביל הנפש השברירית שלנו, שכבר התרגלה להתנהלות על מי מנוחות על רקע הנהימות של מאיה. כמובן שבין צילומי הקליפ דלי התקציב לחלטורות במועדונים עם קהל שחור, האירוע המרכזי היה הצעת הנישואין של ניסים, הכמעט התעלפות של ליאת בתגובה ובהמשך, כמובן, חתונת הפארסה של השנה, בהנהגתו של חקיין בוראט די עלוב (אבל לפחות המנקיני שלו היה נאמן למקור). חתונה בהפתעה היא בהחלט תוספת נחמדה לכל תוכנית ריאליטי, במיוחד עם חתן שמשתמש במלה "כפרה" באותה תדירות שבה בני אנוש אחרים משתמשים בחמצן, אבל עזבו, אנחנו עדיין בשוק מזה שהם לא היו כבר נשואים.

2. אפשר לדלג על זה, כי באמת שהיו מספיק התרחשויות השבוע, אבל למה בעצם? אז בואו נדבר שנייה על הדרמה קווין הקטנה שבקעה משיר, כשהוא גילה איזה טקסט כתבו לו לצילומי הפרומו של התוכנית. הוא פשוט נורא נעלב מהאזכור של אבא שלו, אתם מבינים – כי מה, ברור שהוא לוהק לתוכנית כמגה סטאר בזכות עצמו. לו זה ברור, בכל אופן. אז אחרי שהוא רטן וצעק, איזו דלת נטרקה שם (למשקוף שלום) ובסוף העסק הזה דעך איכשהו. את שאר השבוע העביר שיר בהגברת הלחץ המתון על שרית. הוא לא ממש יודע מה הוא רוצה ממנה, היא בטח לא יודעת מה הוא רוצה ממנה או מה היא רוצה מעצמה, ואנחנו לא מבינים למה מתעקשים להאכיל אותנו ברומן שמקסימום יסתכם בחיכוך אפים הדדי. שמישהו יביא לזולטא בחורה חדשה, לפחות ככה נקבל קצת אקשן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמה קווין. שיר לוי, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. בשעה טובה ומוצלחת, התוכנית התחדשה בצמד לונדון וקירשנבאום משלה – קובי פרץ ומושיק עפיה, שמתעקש להישאר חלק מהתוכנית למרות שהוא רלוונטי לנו כמו ג'ולייטה. השניים האלה הקימו פאנל ביתי לצפייה בצילומי מצלמת הווידיאו שהגיעו מאל.איי והבשורה הכי גדולה שיצאה מהמפגש ביניהם היא שמושיק היה פעם צלם חתונות ושהוא מזהה את אותו הכישרון גם אצל שרית. טוב לדעת שיש לה קריירה שנייה ליפול עליה.

4. מילה טובה מוכרחה להיאמר למאיה, שהוכיחה מאיפה משתינה זמרת הסול כשעלתה על הבמה במועדון ובלעה את הקהל עם הביצוע שלה לוויטני יוסטון תנצב"ה. אפשר להגיד עליה מה שרוצים, אבל הבחורה יודעת לתת שואו ואפילו בנו עברה צמרמורת קלה. והכי חשוב, ברור שהיא הפנימה מהרגע הראשון את העיקרון הלא מאוד מסובך שגורס כי בלוס אנג'לס, התנהג כלוס אנג'לסי – או לכל הפחות תן להם שיר שהם מכירים, כדי שלא יצטרכו לשבת ולבהות בך כאילו אקווריום הונח על הבמה. קיבינימט.

5. כל הכבוד לזולטא, שברגע האחרון התאפס והבין שהוא לא יכול להרים ידיים רק כי הפסיד לסאז באיווליואיישן של הרוק. הרי אם יש משהו שהוא עצמו לימד אותנו, זה שאין שיר שבעולם שאי אפשר לצרוח אותו בדציבלים של הבי מטאל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וויטני, מאחורייך. מאיה בוסקילה, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"אז רגע ניסים, עכשיו אתה תהיה איתנו כל הזמן?" (פסטר הוא לא סאקר של מחוות רומנטיות)

"אני לא מאמינה שאני חלק מהשיחה המפגרת הזו" (מאיה לא משתפת פעולה עם ציד הברווזים של אלי וסאז)

"נראה לי אם זה היה נופל, הייתי מתה" (שרית מרגישה מחוללת אחרי המפגש עם חקיין בוראט)

"מכיר את זה שאתה יוצא עם בחורה ואין על מה לדבר אז שתיכם (הטעות במקור) שותקים?
- רק איתך זה יכול לקרות" (עוד אחת מעשרות השיחות האירוטיות של שיר ושרית)

"בת כמה שרית?" (שי הנהג מנסה להתחיל עם מאיה, היא מזכירה לו שהיא נשואה והוא מגיב באופן הג'נטלמני המתבקש)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה חשבתם על החתונה ב"לה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully