וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל "רובוט ופרנק": הרובוטים הכי חמודים בקולנוע ובטלוויזיה

29.12.2012 / 1:02

עזבו אתכם מחתולים ביוטיוב - לרגל עליית הסרט "רובוט ופרנק" בישראל, הטענו את המצברים ונזכרנו ברובוטים הכי חמודים, טובי לב ואוהבי אדם בהיסטוריה של התרבות הפופולרית

"רובוט ופרנק" שעלה השבוע בישראל הוא סרט מדע בדיוני מסוג קצת אחר. במרכז הסרט רובוט מטפל שנשכר להשגיח על זקן הסובל מדמנציה, אך במקום למלא את תפקידו, נגרר לביצוע שוד מתוחכם ביחד עם הזקן; מה שהופך את הסרט למקסים באמת, מעבר לעלילה היצירתית, הוא דמותו החיננית והמתוקה במיוחד של הרובוט עצמו, שמזכיר לנו שכשזה מגיע להוליווד, אף פעם לא כדאי להתחרות בילדים, כלבים ומכשירי חשמל. לרגל המאורע, נזכרו בכמה מהרובוטים החמודים, המקסימים והמתוקים ביותר בתולדות הקולנוע.

R2-D2 מ"מלחמת הכוכבים"

בלי שורות טקסט בכלל, עם צפצופים מוזרים ומראה לגמרי לא אנושי, מצליח R2-D2 מ"מלחמת הכוכבים" להיות אחד הרובוטים החמודים ביותר שנראו על המסך. כי למרות שהוא מדבר בשפה אותה אנחנו לא מבינים, לרובוט הקטן הזה יש הרבה מאוד לב והמון אומץ. הוא לא נדרש לדבר, הוא נדרש לעשות, להגן על הקרובים אליו ולתפקד לעיתים קרובות כמצפן המוסרי בזוגיות שלו עם C-3PO הכמעט-אנושי וכתוצאה מכך גם מוצף רגשות (כמו, בין היתר, פחד). והוא עושה את זה בהרבה חן.

Wall-E

עוד לפני שחתולים הגיעו לשיא הפופולריות שלהם ברשת, יצא ב-2008 הסרט "Wall-E" מבית דיסני, והצליח לגרור את אותן תגובות שהיום חתולים מקבלים. הוא היה מתוק, מרושל, מבולבל, אבל עם לב ענק, ויותר חשוב – קולות המנוע שלו נשמעים כמו גרגור. לא מספיק לכם? שכחו לסרס אותו, אז הוא מתאהב ברובוטית אחרת. היינו רוצים לחבק אותו ולהתכרבל איתו אם זה לא היה מחשמל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מספר 5 מ"תקלה מופלאה"

ג'וני חמש חי! ארבע שנים לאחר שאי.טי למד את מנהגינו וחזר לכוכב הבית שלו, ג'וני חמש הפך לתואם הרובוטי שלו, רק עם אלי שידי במקום דרו בארימור. רובוט צבאי שבעקבות "תקלה מופלאה" הופך לתבוני, ויוצא להכיר את העולם, הצליח להקסים אותנו בזכות ההתלהבות הילדותית, התמימות, הגבות הנפלאות שלו, סקרנותו האינסופית והרצון רק לחיות בשלום עם אנשים. רק שלא ינסו לפרק אותו.

מארווין מ"מדריך הטרמפיסט לגלקסיה"

מארווין הוא אמנם אחת הדמויות המדוכאות ביותר שנכתבו אי פעם, אך בו בזמן הוא מצליח להיות מקסים בדרכו. גאון עם דכאון תמידי והיעדר כשרון בכל הקשור לשירי ערש, מארווין יכול לגרום למחשבים להתאבד באמצעות שיחה איתם, שונא דלתות אוטומטיות בגלל שהן שמחות לעשות את עבודתן וממש לא מצליח ליהנות מחייו האינסופיים. בו בזמן, אין אלא ליהנות מכל דבר שהרובוט הזה עושה, גם אם זה רק להמתין לחבריו במשך 576,000,003,579 שנים באותו המקום.

ארנולד שוורצנגר ב"שליחות קטלנית 2"

עזבו אתכם מפריצת דרך טכנולוגית, אפקטים חדשניים וסצינות אקשן מהפכניות – מה שבאמת הפך את "שליחות קטלנית 2: יום הדין" לסרט כל כך בלתי נשכח הוא המהפך האישיותי של שוורצנגר, הלא הוא רובוט T-800. השרירן האימתני שהסרט הראשון בסדרה נשען, פחות או יותר, על החזות המאיימת שלו, הפך ב"יום הדין" לענק טוב לב שמבצע בסופו של דבר את האקט הקלאסי של יצורים קולנועיים חמודים באשר הם, כשהוא מקריב את חייו למען הבוס שלו, ולמען האנושות בכלל.

וופלבוט מ"הרולד וקומר 3: חוגגים את חג המולד"

"הרולד וקומר", מסדרות סרטי הסטלנים המושלמות של השנים האחרונות, הציגה ב-2011 סרט שהעלה את דרגת הכיף בקולנוע בכמה רמות עם סצנות תלת מימד מטופשות ומהנות בלי להיות מעיקות מדי. אבל עזבו את זה, בכל סרט מהז'אנר מגיע שלב המאנצ'יז, וכאן יש את וופלבוט, רובוט לבנבן וחמוד שכל תפקידו הוא להישמע חמוד, להגיש וופל בלגי ולהגיד שהוא שונא פנקייק. יותר אנושי מרוב האנשים שאנחנו מכירים.

הרובוטים שהשמידו את האנושות ב"טיסת הקונקורדים"

באחד מרגעי השיא של המופע והתוכנית שלהם, מגישים ברט מקנזי וג'מיין קלמנט, הלא הם פלייט אוף דה קונקורדס, את הגרסה שלהם לסרט אפוקליפסה עתידני על השתלטות רובוטים עוינת שתתרחש בשנת 2000 (!) - אלא שכמו כל דבר אצל הצמד הקומי המוזיקלי מניו זילנד, גם האפוקליפסה העתידנית מרגישה פתאום תחת ידיהם כמו משהו קצת דבילי ומאוד חינני שלגמרי היינו רוצים לקחת בו חלק. בפרק של הסדרה שבו הם מצלמים לשיר הרובוטים קליפ, החמידות מעפילה לשיאים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully