וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בריטני ספירס בדרך החוצה מ"אקס פקטור"


28.12.2012 / 1:45

לפי פרסומים, הזמרת לא תמשיך לעונה הבאה של תוכנית הכשרונות מכיוון שלא עמדה בציפיות של היוצר, סיימון קאוול. "הוא רצה בריטני משוגעת, אבל קיבל בריטני משעממת", אמר מקור

ימים ספורים לאחר גמר העונה השנייה של תוכנית הכשרונות "אקס פקטור" בגרסתה האמריקאית, נראה שבריטני ספירס, השופטת שכל תכליתה בהפקת הענק של סיימון קאוול הייתה להביא רייטינג, תמצא את עצמה בחוץ לאחר עונה אחת בלבד.

לפי דיווח של הצהובון האמריקאי US Weekly, קאוול לא מרוצה מתפקודה של ספירס, ומרגיש שהיא לא מספקת את הסחורה, עליה היא מרוויחה כ-15 מיליון דולר. "הוא רצה בריטני משוגעת, אבל קיבל בריטני משעממת", צוטט מקור אנונימי.

ואכן, קאוול, שתכנן על ספירס מהסוג שאחריו רדפו צלמי הפפראצי, זו שהיתה במרכזן של לא מעט שערוריות והתמוטטות עצבים אחת זכורה במיוחד, קיבל בסופו של דבר מוזיקאית מוכשרת אך בעלת כישורי שיפוט אנמיים ויכולת ביקורת פושרת, דלה ונטולת ברק.

למרות זאת, נראה שלא רק חובת ההוכחה שבה ספירס לא עמדה משחקת לרעתה. העונה הנוכחית של "אקס פקטור" סבלה מצניחה חדה ברייטינג ביחס לקודמתה, שלא מאפשר לקאוול לעמוד בהצהרות לפיהן יביס את "אמריקן איידול", מהמתחרות הבולטות של התוכנית לצד "דה וויס".

אם ספירס אכן תמצא את עצמה בקרוב עומלת על שפצור קורות החיים שלה, נראה שרק שאוול ודמי לובאטו ימשיכו לעונה השלישית של התוכנית, שכן המפיק אל.איי ריד כבר הודיע על פרישתו במטרה להתמקד בקריירה המוזיקלית שלו.

בשלב זה, בהפקת התוכנית שמרו על עמימות בנושא, והגיבו ש"טרם התקיימו דיונים בנוגע לפאנל השיפוט של העונה הבאה. כל פרסום אחר בנושא הינו ספקולציה מוחלטת".

מה צריכה להיות העבודה הבאה של בריטני? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully