וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מאיה מאכילה את המתחרים אבק

חגית גינזבורג

3.1.2013 / 0:03

תחרות הריצה בין מאיה בוסקילה וניסים הנהג היתה ללא ספק משיאי העונה, אבל המירוץ האמיתי של מאיה הוא בדרכה הבטוחה אל הניצחון בגמר. "חי בלה לה לנד 2" - הבלוג

יח"צ - חד פעמי

1. יש משהו אירוני בכך שחבורת זמרים ישראלים שסובלת ממניירות הרבה יותר גרועות מהצטלבות וקפיצה שבועית לכנסייה – כמו למשל הצורך הבלתי פוסק שלהם לשלוף "בעזרת השם" ו"מאמי" אחת לשלוש דקות – מגיבה לכל מפגש אפשרי עם ישו בבעתה של סניטרים מול מוכי שחין. אז הביאו לכם מאמא שחורה ונהדרת שרוצה לשיר אתכם גוספל, למה אתם כל כך משוכנעים שאם המלה "ישו" תיפלט מפיכם יכה אתכם ברק? תנוחו, אפילו הברקים באל.איי נבהלו מהצרחות של זולטא, אין סיכוי שהם יתקרבו אליכם.

2. תחרות הריצה בין מאיה לניסים הנהג היא ללא ספק אחד השיאים של העונה הזו, לא בגלל התוצאה הצפויה להחריד, אלא משום שזכינו לראות את ניסים בבגדי ספורט צמודים, מראה שללא ספק יתרום לתהליך ההרזיה של כל אחד ואחד מאיתנו. אם אתם מנסים להשיל כמה קילוגרמים, קחו עצה פרקטית ונצרו את המראה הזה בראשכם. עד הקיץ כבר תיראו כמו מאיה.

3. מישהו מוכן להסביר איך זה שניסים של ליאת עדיין נמצא לנו בפריים? בסדר, הבנו את הקטע – הצעת נישואין לליאת, סלסולים ספונטניים בלי שאף אחד ביקש, חולצות ורודות. אוקיי, אפשר להמשיך הלאה ולהעלות את ניסים 2 על מטוס חזרה הביתה. כמו שהיה ברור מאוד השבוע, גם שאר הדיירים בבית לא בדיוק מאושרים מהנוכחות הנוספת והבלתי מוזמנת, ואנחנו גם די בטוחים שליאת הייתה שמחה להמשיך ליהנות מהחופש שלה בלי הילד השישי שמתרוצץ לה כל הזמן בין הרגליים. יאללה לך הביתה, ניסים. שלום ותודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו הברקים נבהלו מהצרחות שלו. אלי זולטא, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. למרות שבהתחלה היוהרה שלה נורא הרגיזה אותנו, השבוע היה די ברור שמאיה חייבת להיות הזוכה של העונה הזו. היא גם נשמעת טוב יותר מכולם, גם מתאימה את עצמה לסביבה האמריקאית שמה לעשות, לא מקבלת בהבנה נהמות או סתם התנהגות ילדותית, וגם מתייחסת לעסק הזה של התחרות יותר ברצינות מכולם. והכי חשוב, כמובן, היא סוף סוף השתיקה את אורי פסטר. טוב, בערך.

5. תקרית מלצ'ן-שיר-סאז היתה בסך הכל עוד תזכורת מביכה לכך שזה סוג הנציגים שאנחנו שולחים לאל.איי – זמר בן 27 שבקושי מסוגל להבין מלה באנגלית, ואפילו בלונדינית עשירה שמוכנה למצמץ לכיוונו לא מדרבנת אותו לצפות בכמה שידורים חוזרים של סוזי סופרייז. אפשר לפחות להתנחם באספקט החינוכי של הפאדיחה הזו – אם יש ילדים שצופים בתוכנית, זה הזמן לעשות שיעורי בית באנגלית, ולו למען הסיכוי שיום אחד יהיה לכם מגרש פולו משפחתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייר? מגיע לה. מאיה בוסקילה, מתוך "חי בלה לה לנד 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטי השבוע:

"אני שונאת סושי, יש לזה טעם של דג חי" (שרית בדרך ל"מאסטר שף", ללא ספק)

"אין עוד אף סלב בעולם שדואג לחמורים, זה יוניק" (אלי עדיין מרגיש צורך להפגין ייחוד, באמת?)

"יום אחד יהיה לנו ליין ג'ינסים של שרית אביטן, ואז נזמין את מאיה בוסקילה לדגמן" (רוברטו היה ונשאר בוגר ומקצועי)

"אם סאז היה פה, הוא כבר היה לוקח קרדיט" (מאיה בתגובה מתבקשת לאודישן של ליאת)

"חסרות לך סניקרס ורודות" (זולטא מחלק לניסים טיפים בסטיילינג)

"חי ב-LA LA לנד 2" - כל החדשות והפרשנויות

מה חשבתם על החתונה ב"לה לה לנד"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully